quote:Op zondag 4 februari 2007 02:39 schreef raggende_annie het volgende:
als we geluk hebben wordt er dadelijk nog een dood lichaam in t zwembad gedumpt. kans is klein dat we t dan missen
Ja. Maar ze kunnen na het schopje van Nena van enkele dagen geleden (dat bestraft werd met een onmiddellijke exit), dit onmogelijk door de vingers zien...quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:39 schreef raggende_annie het volgende:
als we geluk hebben wordt er dadelijk nog een dood lichaam in t zwembad gedumpt. kans is klein dat we t dan missen
Jepquote:Op zondag 4 februari 2007 02:40 schreef raggende_annie het volgende:
hoe gaat dat trouwens als ze dr nu beide uit moeten. komen dr dan weer 2 nieuwe. dan is t echt n oneindig spel
Hoi Scanmanquote:Op zondag 4 februari 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Als je kijkt naar de kijkcijfers vanaf december is het ongeveer gelijk gebleven (met ups en downs). Wat mij betreft is het nog nooit zo interessant geweest als met Huub erin en ik weet zeker dat zeer veel mensen het daar mee eens zullen zijn. Niet veel mensen krijgen het voor elkaar om te zorgen dat FOK een kaartenactie begint. Dat zegt genoeg.
ik volgde het niet zo, maar volgens mij waren ze aan het uitleggen aan Amanda wat het verschil is tussen spel en werkelijkheid.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat me wel verbaast zijn de stemmingswisselingen van Huub. Kort voor de ruzie was hij nog het zoontje van Nathanael aan het ophemelen tegenover Amanda, en was ie vrolijk aan het dollen met Bart.
Heel kort daarna werd Huub opeens agressief, en zei dat hij spijt had dat ie tijdens de ruzie vanmiddag met Nathanael, die 10.0000 euro deelnamegeld belangrijker had gevonden dan Nathanael een paar rammen te geven omdat hij z,n ex beledigde door haar en hoer te noemen. Daar had ie spijt van zei ie.
Daarna escaleerde het snel......
Ik denk ook beide als ze consequent zijn...quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
denk 't niet als je puur naar de regels kijkt moeten ze beide weg denk ik of heel misschien alleen Huub..
Dat zie ik toch net even iets anders. Slaan of trappen gaat een stapje verder.quote:
misschien ga ik me dan ook nog opgeven. als ik s n maandje niks te doen heb.quote:
Wel leuk om iemand de eerste minuut wanneer je binnen loopt gelijk 1 op te stotenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
misschien ga ik me dan ook nog opgeven. als ik s n maandje niks te doen heb.
Toen Huub NL's moeder uitschold, heeft de redactie ook niet gelijk ingegrepen. Die vinden nog steeds dat men eerst dingen zelf op moet lossen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zei ik net ook al.
Vind het echt een fout van de redactie.
Dit had je kunnen zien aankomen.
En Bij Huub is het geknapt met Hedda uitschelden.
Voor NL was er toen alle begrip van de groep.
Maar nu was het normaal.
nee dat werkt niet. wil wel m'n geld nog terughebben als t ff kanquote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Wel leuk om iemand de eerste minuut wanneer je binnen loopt gelijk 1 op te stoten.
Ben je gelijk weer exit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |