Amanda zei dat Huub fout zatquote:Op zondag 4 februari 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zag alleen Nat opspringen en schoppen naar Huub, dus dat keelgrijpen heb ik niet mee gekregen.
Wie was nou eerder?? kip of ei?
duurt ff hequote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
edit
Dan is het programma ten einde.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Natanaal een lul, en begrijp dat Huub de eer van zijn vriendin wil verdedigen. Maar ik denk dat beide in dit geval nu wel exit zullen gaan.
Dat denk ik ook want hoewel ik een beetje voor Huub ben is hij fysiek geen party voor Nl ben ik bang.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmm nee hoor ...deels omdat stijn geen gehoor geeft aan het verzoek van huub .....
bij nena waren de opperhoofden opeens wel beiden aanwezig en bij het verzoek van huub ( dat nattenel hedda voor een hoer uitmaakt ) niet ......
niemand die een vraagteken zet bij het feit dat bart huub tegenhoudt en niet nattenel![]()
bart beschermd huub !!![]()
zonder Huub hadden ze betere kijkcijfers maar ik snap deels wat je bedoelt maar ze hebben heus wel een andere clown achter de handquote:
Ging idd heel snel. NL en Huub voerden echt een goed gesprek over NL zijn zoontje, en plotseling werd het aggressief. Jammer dat Huub zonodig naar NL zijn keel moest grijpen, zie hem graag in het huis blijven. Maar objectief gezien is hij degene die begon met fysiek geweld, en vervolgens heeft NL ook fysiek geweld toegepast. Ben benieuwd hoe DGK dit wilt goedpraten, zal niet verbaasd opkijken wanneer ze er beide uitvliegen, want ze zijn beide in overtreding.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Wat me wel verbaasd zijn de stemmingswisselingen van Huub. Kort voor de ruzie was hij nog het zoontje van Nathanael aan het ophemelen tegenover Amanda, en was ie vrolijk aan het dollen met Bart.
Heel kort daarna werd Huub opeens agressief, en zei dat hij spijt had dat ie tijdens de ruzie vanmiddag met Nathanael, die 10.0000 euro deelnamegeld belangrijker had gevonden dan Nathanael een paar rammen te geven omdat hij z,n ex beledigde door haar en hoer te noemen. Daar had ie spijt van zei ie.
Daarna escaleerde het snel......
De mensen die ik ken zouden dan zeker stoppen met kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wet dat jij dat hoopt, maar voor veel mensen is DGK afgelopen als Huup eruit vliegt. Dus hopelijk nemen ze de juiste beslissing en knikkeren alleen Nathanael eruit... of houden beide erin. Ik verwacht het laatste.
Hupert heeft er toch nooit een geheim van gemaakt dol op hoeren te zijn...gaat ie het opeens anders ervaren als zijn ex ervoor uitgemaakt wordt...hypocrietquote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
Huub zijn blinde vlek, is Hedda. Natanaal weet dat, en maakt daar geregeld gebruik van door Hedda als "hoer" te bestempelehn.
Daarbij, heeft Natanaal huub al eens eerder aan willen vliegen (werd toen tegengehouden door Natasia en verdraaide daarbij zijn pijne knie). Ook nu, was het NL die eerst Huub aanvloog.
Ik vind Natanaal een lul, en begrijp dat Huub de eer van zijn vriendin wil verdedigen. Maar ik denk dat beide in dit geval nu wel exit zullen gaan. Er is iig een situatie ontstaan, die niet langer kan voortduren tot een volgende escallatie.
Voor Huub, vind ik dit bijzonder triest. Hij geinde vanmiddag al "dit is een zwarte dag", en dat is het...
NL is een manke en dus ene makkie, 1 trap tegen z'n zere been en hij ligt. Verder is NL fysiek echt niet grotos, net zo min als Huub.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:37 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want hoewel ik een beetje voor Huub ben is hij fysiek geen party voor Nl ben ik bang.
Zei ik net ook al.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmm nee hoor ...deels omdat stijn geen gehoor geeft aan het verzoek van huub .....
bij nena waren de opperhoofden opeens wel beiden aanwezig en bij het verzoek van huub ( dat nattenel hedda voor een hoer uitmaakt ) niet ......
niemand die een vraagteken zet bij het feit dat bart huub tegenhoudt en niet nattenel![]()
bart beschermd huub !!![]()
Dat is ook fysiek geweldquote:Op zondag 4 februari 2007 02:30 schreef Dogga het volgende:
huub heeft hem niet als eerste geslagen..Hij greep hem bij zijn keel
Is niet helemaal waar. Als je kijkt naar de kijkcijfers vanaf december is het ongeveer gelijk gebleven (met ups en downs). Wat mij betreft is het nog nooit zo interessant geweest als met Huub erin en ik weet zeker dat zeer veel mensen het daar mee eens zullen zijn. Niet veel mensen krijgen het voor elkaar om te zorgen dat FOK een kaartenactie begint. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zonder Huub hadden ze betere kijkcijfers maar ik snap deels wat je bedoelt maar ze hebben heus wel een andere clown achter de hand
Hahaha, masterlijk !quote:Op zondag 4 februari 2007 02:39 schreef raggende_annie het volgende:
als we geluk hebben wordt er dadelijk nog een dood lichaam in t zwembad gedumpt. kans is klein dat we t dan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |