hmmm nee hoor ...deels omdat stijn geen gehoor geeft aan het verzoek van huub .....quote:Op zondag 4 februari 2007 02:28 schreef Sebi het volgende:
O jee Huub op oorlogspad, helemaal de weg kwijt... jammer hoor
denk 't niet als je puur naar de regels kijkt moeten ze beide weg denk ik of heel misschien alleen Huub..quote:Op zondag 4 februari 2007 02:32 schreef Dogga het volgende:
hoooop zooo erg dat satan weg moet en huuubie mag blijven
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef HellFreez het volgende:
Ik heb het opgenomen.. filmpje komt zo.
Ben je nou te laat mee, programma is bijna afgelopenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef Therannosaurus het volgende:
Oh God, wááárom kan ik nou geen streams kijken op mijn computer?!! Ik mis alles. Ik ben in staat een nieuwe computer/laptop te kopen![]()
![]()
Nathanael niet????????? Wat ik gelezen heb was het Nathanael die begon met trappen. Dus die heeft al helemaal niets te zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
dit komt niet meer goed, hoor.
Nl zal dat niet accepteren.
Awwquote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef ron1970 het volgende:
Vond het wel netjes van Ilona heeft nog even geprobeert Huub te kalmeren. Toch maar met haar manke poot naar beneden gekomen om proberen te sussen (helaas te laat).
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef HellFreez het volgende:
Ik heb het opgenomen.. filmpje komt zo.
je zag de laatste dagen ook dat Bart en Huub steeds meer samen lachte en dat Bart moe werd van .NLquote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmm nee hoor ...deels omdat stijn geen gehoor geeft aan het verzoek van huub .....
bij nena waren de opperhoofden opeens wel beiden aanwezig en bij het verzoek van huub ( dat nattenel hedda voor een hoer uitmaakt ) niet ......
niemand die een vraagteken zet bij het feit dat bart huub tegenhoudt en niet nattenel![]()
bart beschermd huub !!![]()
Leek mij eerder dat Bart Huub uit de buurt van Nathanael wilde houden omdat ie wist dat Nathanael hem in elkaar wilde trappen en dan exit zou moetenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmm nee hoor ...deels omdat stijn geen gehoor geeft aan het verzoek van huub .....
bij nena waren de opperhoofden opeens wel beiden aanwezig en bij het verzoek van huub ( dat nattenel hedda voor een hoer uitmaakt ) niet ......
niemand die een vraagteken zet bij het feit dat bart huub tegenhoudt en niet nattenel![]()
bart beschermd huub !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |