Ik denk eerder dat hij goede zaken gaat doen!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:29 schreef raggende_annie het volgende:
einde van de gouden kooi???
heb de beelden niet gezien omdat ik het saaie gesprek voorafgaand een goed moment vond om naar de wc te gaan maar dit gaat waarschijnlijk de hele wereld over binnen 2 dagen en JDM kan z'n zaakjes opdoeken
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:32 schreef W-A het volgende:
Waar horen jullie geschreeuw dan ? Ik zet m'n boxen keihard maar ik hoor niks ? URL ?
Zo las ik het ook in de vorige COS. Dus dan is het gewoon Nathanael exit. Simpel.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:30 schreef Darklight het volgende:
heb het gezien, volgens mij begon nl, die gebruikte echt geweld
Trappen, arm om huub zn nek
had 3 aan, nl was niet duidelijk te zien, maar opeensviel hij huub aan, en begon te trappenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet niet wie begon, vanuit de streams (had stream 4 niet aan) zat Nat in een dode hoek, vanuit daar viel hij Huub aan.
stream 1quote:Op zondag 4 februari 2007 02:32 schreef W-A het volgende:
Waar horen jullie geschreeuw dan ? Ik zet m'n boxen keihard maar ik hoor niks ? URL ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef HellFreez het volgende:
Ik heb het opgenomen.. filmpje komt zo.
Zeker belangrijke personen, maar toch verwacht ik 2 exits. Hoe belangrijk ze ook zijn, het komt nooit echt goed tussen die 2 en het wordt een herhaling van vechtpartijen. Daar zal JdM ook niet op wachten ......quote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want dit zijn twee zeer belangrijke personen van de gouden kooi. Ze mogen er beide niet uit van JdM.
Ze hebben beiden fysiek geweld gebruikt. Dus beide exit.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo las ik het ook in de vorige COS. Dus dan is het gewoon Nathanael exit. Simpel.
Nee hoor, Huub alleen is voldoende. Hij is degene die helemaal loco ging (waarschijnlijk omdat hij weer eens te veel gezopen heeft). Er zit iets niet helemaal goed in die bovenkamer van hem hoor, psych please!! De streams staan niet voor niets op het zwembad.....quote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zowel NL als Huub hebben getrapt / geslagen. Wanneer DGK consequent is gooien ze beide er uit.
Ging weer over het feit dat huub spijt had dat hij 10k tussen hem en satan laat staan..quote:Op zondag 4 februari 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
na welke opmerking van Satanael? keel grijpen is nog fysiek toch!
dit komt niet meer goed, hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, want dit zijn twee zeer belangrijke personen van de gouden kooi. Ze mogen er beide niet uit van JdM.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef HellFreez het volgende:
Ik heb het opgenomen.. filmpje komt zo.
Ik wet dat jij dat hoopt, maar voor veel mensen is DGK afgelopen als Huup eruit vliegt. Dus hopelijk nemen ze de juiste beslissing en knikkeren alleen Nathanael eruit... of houden beide erin. Ik verwacht het laatste.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
maar ze hadden de vorige keer tog ook allebei die waarschuwing dat als het nog een keer uit de hand zou lopen dat ze de villa moesten verlaten? dus allebei eruit tog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |