hoezo anti-reclamequote:Op zondag 4 februari 2007 02:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Format is inmiddels toch al verkocht?
Beetje anti-reclame wel hoor steeds die mensen die elkaar naar de strot willen vliegen
Het onderwerp was fysiek geweld en daar valt iemand naar de keel grijpen wel degelijk onder.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:55 schreef riri het volgende:
[..]
iemand voortdurend het bloed onder de nagels weghalen met allerlei smerige opmerkingen is toelaatbaar?
Weet je nog hoe NL zat te jammeren toen Huub iets over zijn moeder had gezegd?
Dat kon toch volgens NL niet?
De waarschuwing Van de redactie jegens Huub gold toen toch ook juist wegens die uitlatingen dus wat NL geflikt heeft met zijn uitlatingen vandaag kan gewoon ook niet door de beugel!
Laat dat duidelijk zijn
Ze hebben dit scenario vaak zat besproken!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef fladdie het volgende:
Dit is gewoon afgesproken werk van die B,B en SATAN geloof me
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:57 schreef teamlead het volgende:
als ik het nou goed begrijp, heeft Huub NL bij z'n strot gehad, en heeft NL vervolgens Huub geschopt?
Die is echt wel wakker gemaakt nuquote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jdm slaapt nu hij kan niet mee beslissen:( ;P
eensquote:Op zondag 4 februari 2007 02:55 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk heeft de redaktie heel dom gedaan. Door Nena weg te sturen hebben ze de tolerantie-lat wel heel erg laag gezet..
Ook .NL greep hield Huub in een houtgreep bij de buitendeur. Maar wacht heel even op de filmpjes, die zijn vast heel verhelderend.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:57 schreef teamlead het volgende:
ik ben te laat thuis dus
als ik het nou goed begrijp, heeft Huub NL bij z'n strot gehad, en heeft NL vervolgens Huub geschopt?
cool, dat maakt het evengoed géén fysiek geweld - hoewel het wat anders is dan het slaan van een arm om iemand heenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat klopt, exact wat ik ook heb gezien.
Goed punt, Nena wegsturen kan dus nare gevolgen hebben op het verdere verloop van het programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:55 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk heeft de redaktie heel dom gedaan. Door Nena weg te sturen hebben ze de tolerantie-lat wel heel erg laag gezet. En nu is het bijna onmogelijk om hier zonder kleerscheuren weg te komen. Als Nena een gele kaart had gekregen ipv een exit, hadden in dit incident Huub en NL een permanent alcohol verbod kunnen opleggen en er zo toch nog makkelijk van weg te komen.
eigelijk zijn ze al verkeerd gegaan vanaf het wijngooien denk ik .... want toen kwamen al vragen onder de bewoners waar is het einde ..wannneer is het fysiek geweld? en hoe ver kan en mag je gaan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:55 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk heeft de redaktie heel dom gedaan. Door Nena weg te sturen hebben ze de tolerantie-lat wel heel erg laag gezet. En nu is het bijna onmogelijk om hier zonder kleerscheuren weg te komen. Als Nena een gele kaart had gekregen ipv een exit, hadden in dit incident Huub en NL een permanent alcohol verbod kunnen opleggen en er zo toch nog makkelijk van weg te komen.
oke...ben benieuwdquote:Op zondag 4 februari 2007 02:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ook .NL greep hield Huub in een houtgreep bij de buitendeur. Maar wacht heel even op de filmpjes, die zijn vast heel verhelderend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |