echt welquote:Op zondag 4 februari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ook al dacht Amanda dat Huub een geintje maakte met die ring...ze zei:"Je hebt hem gegeven hij is nu van mij!"
Inderdaad een golddiggertje
Ik heb echt nog nooit zo'n figuur meegemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 01:07 schreef Tissik het volgende:
Huub maakt ze helemaal GEK daar in de kliniek![]()
Ja, ik hoorde het nu ookquote:Op zondag 4 februari 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ring is inderdaad van Natasia...die heeft hem van Wilgo maar Amanda mag hem om houden
Waarom van mij?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:10 schreef guillerma het volgende:
Scanman...ikword doodmoe van jou
Hij had het volgens mij over Bart, maar dat zullen we voorlopig wel niet weten omdat hij geen naam noemde.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef Carmela het volgende:
De vriend van Amanda vond Huub al niets, binnen een paar dagen staat die schreeuwend aan de poort om dr aan dr geverfde haartjes naar buiten te slepen!
neequote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef guillerma het volgende:
ben ik nou de enige die eigenlijk Huub een heel zielig mannetje vindt?
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef guillerma het volgende:
Ah.. nou begrijp ik het.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef guillerma het volgende:
Doe niet zo triest. Wegwezen, kutkloon.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:10 schreef guillerma het volgende:
Heb jij werkelijk niks te doen in je leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |