quote:Op zondag 4 februari 2007 01:05 schreef AutumnTears het volgende:
Bart zit erbij alsof hij elk moment opgeroepen kan worden voor een spoed operatie![]()
Nee, ik hoor Huub en Natasia net gezamenlijk uitleggen, dat Natasia de ring met Huub heeft uitgezocht voor Amoebe. De ring is dus van Huub, via Natasia aan Amoebe.quote:
Arme rug...quote:Op zondag 4 februari 2007 01:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik lig de hele dag al krom van het lachen om Huub...
Je moet ook niet teveel luisteren, je moet kijken en genieten...quote:Op zondag 4 februari 2007 01:06 schreef Dogga het volgende:
wat een kut muziek...ik versta die bewoners niet eens pff
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, ik hoor Huub en Natasia net gezamenlijk uitleggen, dat Natasia de ring met Huub heeft uitgezocht voor Amoebe. De ring is dus van Huub, via Natasia aan Amoebe.
Huub maakt ze helemaal GEK daar in de kliniek![]()
Het is vrij simpel...de camera's...quote:Op zondag 4 februari 2007 01:06 schreef Kinga het volgende:
Huub flikt het gewoon weer he. Met die zogenaamde charmes van hem. Snap er niks meer van.
Lijkt inderdaad net een operatiekleed wat ie aan heeft....quote:Op zondag 4 februari 2007 01:05 schreef AutumnTears het volgende:
Bart zit erbij alsof hij elk moment opgeroepen kan worden voor een spoed operatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |