kunnen we je niet garanderenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:24 schreef Dogga het volgende:
AJoe (k)
be back in a hour or something like that..
Hopelijk mis ik niets
Hoe heeft ze het zo lang als beste vriendin kunnen volhouden, als ze Nena eigenlijk maar zo'n naar wijf vond hè.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef Sug4r het volgende:
Door zo over Nena te roddelen haalt ze alleen zichzelf maar naar beneden en niet Nena, die stijgt alleen maar in achting
Ik ga met je mee Scan, ben het echt zat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.
Ik word er zelf bijna zo agressief van als Huub net was, dus luister lekker naar stream 1
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
vuiligheid ..... komt hierop neer dat ze niet door Nena uit elkaar zijn gegaan. Amanda begreep helemaal niets van dat telefoontje van Nena met haar ex waarin ze min of meer excuses aanbood. Het zou de ex zijn geweest die zich heeft misdragen. Ook vertelde Amanda dat Nena vanaf haar 14e (!!) bij die ex woonde.
dan is het goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen als ik in Amanda-mode ben.
ik lees de COS om een beetje te blijven volgen wat er op de andere streams gebeurt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.
Ik word er zelf bijna zo agressief van als Huub net was, dus luister lekker naar stream 1
hallo, NL noemde iloon toch echt ouwe heks, hoor, dat doet er ff niet toe? Schelden hoorde toch niet in het concept?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat NL vanavond zei was ook absoluut op het randje maar vond de opmerking van Huub (+de duw) over NL's moeder veel harder en persoonlijker, wat NL zei is meer standaard "Hedda is een hoer" blabla...zoals Sylvia al zei tegen Huub dat ie gewoon moet weten dat het niet zo is en zich er niet zo druk om moet maken dat NL Huub probeert uit de tent te lokken
Was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het zo lang als beste vriendin kunnen volhouden, als ze Nena eigenlijk maar zo'n naar wijf vond hè.![]()
Het zou eigenlijk wel fijn zijn als er eens wat mensen met een iets fijner karakter in het huis zouden komen. Met iets meer stijl. De balans is nu wel erg doorgeslagen naar ordinair vals tuig.
Dat probeer ik ook altijd, maar na 1 minuut loopt mijn monitor al het gevaar uit het raam te vliegen. Dus dan zet ik stream 1 maar weer aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik luister ook gewoon naar stream 3, laat me niet zo snel meeslepen door nare persoontjes, ik bekijk het gewoon neutraal
..dat heb je met die mensen die zichzelf zo integer, eerlijk en oprecht noemen .... die liegen de hele handel aan elkaar. Gister wist ze helemaal NIETS en leek het wel alsof ze niet eens wist dat ze in een tv programma beland was. De gleuf heeft vaker streams gekeken dan ze wil toegeven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar ze volgde het programma toch helemaal niet?!?!
Ik krijg visioenen van pamfletten met alle nataars COS reacties, afgedrukt op pamfletten, uitgestrooid in 10.000-voud boven De Kooi op haar verjaadag......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik lees de COS om een beetje te blijven volgen wat er op de andere streams gebeurt.
Ik HAAT die mensen in het bubbelbad scanman .... ik heb nog nooit iemand op tv gehaat, hooguit een hekel aan gehad maar verdomd, het kan dus echt.
Heb hier de streams voortdurend op HIS staan. Ik heb die hele jazuzzi nog niet gezien vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga met je mee Scan, ben het echt zat.
Zegt wel wat over de mensen die zich voor DGK hebben opgegevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het zo lang als beste vriendin kunnen volhouden, als ze Nena eigenlijk maar zo'n naar wijf vond hè.![]()
Het zou eigenlijk wel fijn zijn als er eens wat mensen met een iets fijner karakter in het huis zouden komen. Met iets meer stijl. De balans is nu wel erg doorgeslagen naar ordinair vals tuig.
Er zijn zoveel screentesten geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heel typerend is, is dat de anderen geen vraagtekens zetten bij het feit dat er blijkbaar maar zo weinig voor amanda hoeft te gebeuren voordat ze haar beste vriendin enorm afzeikt. Ze zullen zelf wel net zo zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Trillende handen zostraks... da's schrikken hoor. Dan moet je echt ff weglopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik lees de COS om een beetje te blijven volgen wat er op de andere streams gebeurt.
Ik HAAT die mensen in het bubbelbad scanman .... ik heb nog nooit iemand op tv gehaat, hooguit een hekel aan gehad maar verdomd, het kan dus echt.
Yes, kan ze hem nog een keer een rotschop geven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
Laat amanda maar gaan...Nena zei donderdagavond nog dat zij gewoon komt in de zebra, als brian daar moet draaien, maar zei ze; ik kan daarna gewoon naar huis brian.
![]()
zonder sanctie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yes, kan ze hem nog een keer een rotschop geven.![]()
Echt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Trillende handen zostraks... da's schrikken hoor. Dan moet je echt ff weglopen.![]()
Plus, toen Nena gisteren binnen kwam nam ze gelijk aan dat er ruzie was tussen haar en Nena, vond ik ook zo vreemdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heel typerend is, is dat de anderen geen vraagtekens zetten bij het feit dat er blijkbaar maar zo weinig voor amanda hoeft te gebeuren voordat ze haar beste vriendin enorm afzeikt. Ze zullen zelf wel net zo zijn.
true .....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Trillende handen zostraks... da's schrikken hoor. Dan moet je echt ff weglopen.![]()
Eigenlijk is het heel dubbel. Want als je weigert om naar ze te luisteren, waarom zou je dan eigenlijk nog vinden dat ze er wel in moeten blijven? We zeiden altijd dat je zulke types nodig hebt voor het programma, maar komt die regel niet te vervallen zodra blijkt dat je streams om die reden zelfs uitzet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb hier de streams voortdurend op HIS staan. Ik heb die hele jazuzzi nog niet gezien vanavond
Ik ga echt niet voor mijn lol naar dat stelletje geestelijk gehandicapte smeerlappen zitten luisteren.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:30 schreef SHE het volgende:
Ik heb zoveel om me aan te ergeren dat ik niet weet waar ik kijken moet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Natasia: hoer!
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit. Zelfs de ergste BB-bewoners hebben dit niet bij me los weten te maken. Het ergste vind ik, dat ze denken dat ze in hun recht staan, dat ze cool en gevat en OK zijn. Als ze nou nog beséften wat voor ordinair vals tuig ze zijn...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook vermoeidheid, hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dan lopen de emoties wel heel erg hoog op bij je
Aan de andere kant, wat voor mensen stel je je voor als je voor het eerst het Gouden Kooi concept hoort. Ik zag in ieder geval al direct intrigantjes als NL voor me, hoe krijg je anders je tegenstanders de deur uit, met kussengevechten? [Het is alleen tenekrommend om naar te kijken....]quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel dubbel. Want als je weigert om naar ze te luisteren, waarom zou je dan eigenlijk nog vinden dat ze er wel in moeten blijven? We zeiden altijd dat je zulke types nodig hebt voor het programma, maar komt die regel niet te vervallen zodra blijkt dat je streams om die reden zelfs uitzet?
Dat is inderdaad het ergste, en het confronterendste ook, dat ze denken dat het heel normaal is om zo te handelen en spreken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit. Zelfs de ergste BB-bewoners hebben dit niet bij me los weten te maken. Het ergste vind ik, dat ze denken dat ze in hun recht staan, dat ze cool en gevat en OK zijn. Als ze nou nog beséften wat voor smerig huichelachtig gajes ze zijn.
En vergeet die buik ook niet...........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia staat haar vieze smerige uitgezakte flubberreet weer even zien aan de camera
Het is soms moeilijk om een middenweg te kiezen voor de redactie, maar aan de andere kant is het nu wel heftiger geworden ookal is het niveau een beetje bedenkelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook vermoeidheid, hoor.Maar het wordt steeds erger; wat Gert ook al zegt: is het zó moeilijk mensen met niveau te krijgen? Het ontaardt nu in een platvloerse bedoening.
Te braaf is ook niks, maar ik ervaar nu overkill.
Misschien is dat het probleem wel. Dat je dus zo machteloos bent en maar moet afwachten of Huub of Sylvia weer met een sterke tegenactie komt om het goede gevoel weer wat terug te krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit.
"Hilarisch" is dat Amandels vriend haar aan de telefoon vanmiddag uitgelegd heeft dat de programmamakers haar en Nena tegen elkaar uitgespeeld hebben. Daar heeft ze ergggg veel van begrepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Plus, toen Nena gisteren binnen kwam nam ze gelijk aan dat er ruzie was tussen haar en Nena, vond ik ook zo vreemd
Fair Enough!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat voor mensen stel je je voor als je voor het eerst het Gouden Kooi concept hoort. Ik zag in ieder geval al direct intrigantjes als NL voor me, hoe krijg je anders je tegenstanders de deur uit, met kussengevechten? [Het is alleen tenekrommend om naar te kijken....]
Wel graag met een scheutje chloor erinquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:36 schreef raggende_annie het volgende:
als ik huub was zou ik "per ongeluk" n emmertje water over baviania's haar mikken.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
HIS heeft dikke pret!
Er zijn ook mensen in het huis die gewoon kunnen lachen omdat ze lol met elkaar hebben, zonder dat er achterin het hoofd second thoughts zijn en zonder dat de humor ten koste gaat van een ander. Mag alsjebliéft iemand van hun winnen, en niet een van die vuile loeders..
stinkparfum? Dat heb ik kennelijk gemist, enlighten me?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Ben benieuwd hoe NL op de diefstal van z'n punten gaat reageren, maar vooral de stinkparfum in Bart z'n jas, dat gaat wmb net even te ver.
Ik hoop Nena. Dan kan ze 'm nog een trap nageven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:38 schreef ron1970 het volgende:
Is er iemand van hier in de Zebra Lounge een Donderdag?
Mischien dat ze dan een boodschap aan Brian door kunnen geven.
Ik heb de gezellige gourmet-sessie wel meegekregen. En ik zie de uitzendingen. Maar ik ga het dan 's avonds niet ook nog eens opzoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel dubbel. Want als je weigert om naar ze te luisteren, waarom zou je dan eigenlijk nog vinden dat ze er wel in moeten blijven? We zeiden altijd dat je zulke types nodig hebt voor het programma, maar komt die regel niet te vervallen zodra blijkt dat je streams om die reden zelfs uitzet?
Heb het net effe geprobererd om te luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en dat kan alleen maar omdat de verschillen zo groot zijn....dat maakt het toch leuker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Het blijft opvallend dat SIH altijd lol hebben en de rest alleen maar kan roddelen, wat een heerlijkheid dat je kunt kiezen tussen streams![]()
Ik lach me een breuk om jullie creativiteit wat Natasia's naam betreft. Alleen de constante link naar deze geliefde apensoort vind ik een belediging. Voor de apen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:36 schreef raggende_annie het volgende:
als ik huub was zou ik "per ongeluk" n emmertje water over baviania's haar mikken.
Ik betrapte mezelf erop dat ik hard "Huub ga zitten, en doe niks", zat te roepen, tijdens zijn aanvaring met NL vanavond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem wel. Dat je dus zo machteloos bent en maar moet afwachten of Huub of Sylvia weer met een sterke tegenactie komt om het goede gevoel weer wat terug te krijgen.
Hij heeft een flesje stinkspul van de parfumdame meegenomen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
stinkparfum? Dat heb ik kennelijk gemist, enlighten me?
Mijn avatar spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop Nena. Dan kan ze 'm nog een trap nageven.
die optie heb ik al gebruikt, aftandse fohn, heb jij het verlengsnoer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie beelden voor me dat Huub met een een of ander electrisch apparaat die hele jacuzzi onder stroom zet
En ik ben blij met jou als Modquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb de gezellige gourmet-sessie wel meegekregen. En ik zie de uitzendingen. Maar ik ga het dan 's avonds niet ook nog eens opzoeken.
Okej thnxquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft een flesje stinkspul van de parfumdame meegenomen.![]()
Doe dat "baviania" maar niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef raggende_annie het volgende:
baviania: aninomiteit? wat houdt dat in?
Ik ben het altijd met je eens, en je bent grappig dus vind ik jou ook leuk. Zo, genoeg geslijmd weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ik ben blij met jou als Mod
ok vanaf nu noem ik dr vuil rotloederquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dat "baviania" maar niet.
Er zijn genoeg andere woorden waarmee je dat vuile rotloeder kan typeren.
Eens, maar op zich had Cartwoman gelijk dat het ook een belediging voor de baviaan is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Lowlife?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je kleinzusje ..... ik vind jou ook leukquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
Sarah- Louise ik vind je leuk
Uhh.. OK..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ik ben blij met jou als Mod
Het ergste vind ik, is dat normale mensen met fatsoen weglopen (al dan niet na een schop) omdat ze er ECHT niet meer mee geassocieerd willen worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit. Zelfs de ergste BB-bewoners hebben dit niet bij me los weten te maken. Het ergste vind ik, dat ze denken dat ze in hun recht staan, dat ze cool en gevat en OK zijn. Als ze nou nog beséften wat voor ordinair vals tuig ze zijn...
Probeer de belgische BB eens, geloof niet dat er veel info over is on FOK, maar bij de "buren" kan je daar veel info over lezen. De belgische is VEEL beter dan die in nederland.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
En BB kan je nu ook afschrijven om naar te kijken,want je verwacht dan veel te veel.
heeeeeeeeeeeeeee, mensje, je bent terugquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Het ergste vind ik, is dat normale mensen met fatsoen weglopen (al dan niet na een schop) omdat ze er ECHT niet meer mee geassocieerd willen worden.
En dat een rat dus altijd zal winnen.
Begin jij met aftellen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
wat is iedereen hier ineens lief voor elkaar.![]()
Zit niet in de voorspellingen, En vette kortsluiting in het bubbelbadje kan ook nog.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Gaat het vanavond toevallig niet onweren gepaard met enorme bliksemflitsen?
Ik ben sowieso altijd lief maar das standaard bij mijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
Mss, maar ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Ik schreef het omdat ik het oprecht meen en ook als reactie op die vreselijke bubbelbad sloeries. Daarnaast heeft een douche, een haarmasker, een nieuw nachthempje me goed doen laten ontspannen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Begin jij met aftellen?
![]()
Of werkt dat alleen als Scan dat zegt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Begin jij met aftellen?
![]()
Of werkt dat alleen als Scan dat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |