Echt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Trillende handen zostraks... da's schrikken hoor. Dan moet je echt ff weglopen.![]()
Plus, toen Nena gisteren binnen kwam nam ze gelijk aan dat er ruzie was tussen haar en Nena, vond ik ook zo vreemdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heel typerend is, is dat de anderen geen vraagtekens zetten bij het feit dat er blijkbaar maar zo weinig voor amanda hoeft te gebeuren voordat ze haar beste vriendin enorm afzeikt. Ze zullen zelf wel net zo zijn.
true .....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Trillende handen zostraks... da's schrikken hoor. Dan moet je echt ff weglopen.![]()
Eigenlijk is het heel dubbel. Want als je weigert om naar ze te luisteren, waarom zou je dan eigenlijk nog vinden dat ze er wel in moeten blijven? We zeiden altijd dat je zulke types nodig hebt voor het programma, maar komt die regel niet te vervallen zodra blijkt dat je streams om die reden zelfs uitzet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb hier de streams voortdurend op HIS staan. Ik heb die hele jazuzzi nog niet gezien vanavond
Ik ga echt niet voor mijn lol naar dat stelletje geestelijk gehandicapte smeerlappen zitten luisteren.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:30 schreef SHE het volgende:
Ik heb zoveel om me aan te ergeren dat ik niet weet waar ik kijken moet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Natasia: hoer!
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit. Zelfs de ergste BB-bewoners hebben dit niet bij me los weten te maken. Het ergste vind ik, dat ze denken dat ze in hun recht staan, dat ze cool en gevat en OK zijn. Als ze nou nog beséften wat voor ordinair vals tuig ze zijn...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook vermoeidheid, hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dan lopen de emoties wel heel erg hoog op bij je
Aan de andere kant, wat voor mensen stel je je voor als je voor het eerst het Gouden Kooi concept hoort. Ik zag in ieder geval al direct intrigantjes als NL voor me, hoe krijg je anders je tegenstanders de deur uit, met kussengevechten? [Het is alleen tenekrommend om naar te kijken....]quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel dubbel. Want als je weigert om naar ze te luisteren, waarom zou je dan eigenlijk nog vinden dat ze er wel in moeten blijven? We zeiden altijd dat je zulke types nodig hebt voor het programma, maar komt die regel niet te vervallen zodra blijkt dat je streams om die reden zelfs uitzet?
Dat is inderdaad het ergste, en het confronterendste ook, dat ze denken dat het heel normaal is om zo te handelen en spreken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit. Zelfs de ergste BB-bewoners hebben dit niet bij me los weten te maken. Het ergste vind ik, dat ze denken dat ze in hun recht staan, dat ze cool en gevat en OK zijn. Als ze nou nog beséften wat voor smerig huichelachtig gajes ze zijn.
En vergeet die buik ook niet...........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia staat haar vieze smerige uitgezakte flubberreet weer even zien aan de camera
Het is soms moeilijk om een middenweg te kiezen voor de redactie, maar aan de andere kant is het nu wel heftiger geworden ookal is het niveau een beetje bedenkelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook vermoeidheid, hoor.Maar het wordt steeds erger; wat Gert ook al zegt: is het zó moeilijk mensen met niveau te krijgen? Het ontaardt nu in een platvloerse bedoening.
Te braaf is ook niks, maar ik ervaar nu overkill.
Misschien is dat het probleem wel. Dat je dus zo machteloos bent en maar moet afwachten of Huub of Sylvia weer met een sterke tegenactie komt om het goede gevoel weer wat terug te krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel confronterend ook eigenlijk, wat dat gajes bij je los kan maken, terwijl je gewoon achter je PC zit.
"Hilarisch" is dat Amandels vriend haar aan de telefoon vanmiddag uitgelegd heeft dat de programmamakers haar en Nena tegen elkaar uitgespeeld hebben. Daar heeft ze ergggg veel van begrepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Plus, toen Nena gisteren binnen kwam nam ze gelijk aan dat er ruzie was tussen haar en Nena, vond ik ook zo vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |