Ja. Ben na gisteren alleen benieuwd met welk verhaal Marianne Anja erin wil houden. In het buitenland zijn de laatste 3 idd vaak verspreid over de 3 categorieën, lijkt me programmatechnisch ook het leukst.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat men als laatste 3 acts één uit elke groep willen hebben en daarop sturen. Het zou me iig niks verbazen als Richy vandaag en volgende week Christian eruit vliegen..
ik vind 't nogal 'n slap verhaaltje eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 18:10 schreef BVO het volgende:
Goed stukje over het gebrek aan X Factor: http://zappen.blog.nl/ido(...)panning_bij_x_factor
Het zou eigenlijk wel moeten maar ik ben er bang voorquote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb het de laatste weken gemist en besef me nu dat ik daardoor het jurycommentaar ook niet ken!
wat betreft voorspellen is dat wel lastig, maar Anja zal 't heus niet vanRichy
winnen toch...
Nou, tot de finale dan maar weer hequote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Silvieja het volgende:
Christian eruit. Anders kijk ik niet meer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het maakt mij niet uit wie er in de Sing Off komen, als Christian er maar uitvliegt
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Silvieja het volgende:
Christian eruit.
Dat vind ik dan wel weer erg rigoreusquote:Anders kijk ik niet meer.
Ik hoop al vanaf week 1 dat die kwal eruit gaat. Serieus. Kga protestbrieven schrijven wanneer hij er nu weer in blijft. Hij is lelijk, kan niet zingen, is een houtenpiemel en komt dom over. Vriendjespolitiek zeg ik je! Hij heeft vast HEnk en Henkjan gepijpt.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg rigoreus
Je vergeet dat hij ook een jankerd isquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ik hoop al vanaf week 1 dat die kwal eruit gaat. Serieus. Kga protestbrieven schrijven wanneer hij er nu weer in blijft. Hij is lelijk, kan niet zingen, is een houtenpiemel en komt dom over. Vriendjespolitiek zeg ik je! Hij heeft vast HEnk en Henkjan gepijpt.
En hij is een jankerd!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook een jankerd is
Chips, bier en rtl4quote:Op zondag 4 februari 2007 21:04 schreef babette21 het volgende:
koekies *check*
fristi [ :") ] *check*
rtl4 *check*
begin maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |