Als je 8 jaar jonger was had je betere ogen gehad, dus denk ut nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef MissJ het volgende:
Als ik 8 jaar jonger was geweest had ik me opgegeven voor de nieuwe girlfriend van Richy, zo cute is hij.
inh die volgorde, inclusief je commentaar bij Sharonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef Lynx666 het volgende:
1. Sharon, haar 2e nummer was haar redding
2. Anja.
3. X6.
4. Christian
5. Richy.
whehe, nou ja, waarom eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
lekker patsen met een jonger vriendje is dus niets voor jou
ALs MAriah zingt schakelt mijn stereotoren automatisch uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef Natalie het volgende:
Zie je maar weer eens hoe begaafd Mariah is. Haar nummers zingt een ander niet zo makkelijk.
Als Anja in de sing-off staat is ze weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Morgen gaat er een uit van Henkjan, dat KAN niet anders..
Ik denk Christian..en ik hoop Christian..
ik hoop meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Morgen gaat er een uit van Henkjan, dat KAN niet anders..
Ik denk Christian..en ik hoop Christian..
Of CIndy Klassenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef Mirri het volgende:
Idolen![]()
Als Dido daar rondliep ja..of Norah Jones.
Wat mij betreft ook zo!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef golfer het volgende:
De oogst van vanavond:
1. Sharon
2. Anja
3. X6
4. Christian
5. Witchy
daar ben ik ook voor, al zou dat een hele domme zet zijn van Marianquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Anja in de sing-off staat is ze weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |