Kut voor alle fans zeg :'(quote:Shakira cancelt concert wegens keelontsteking
Het concert dat Shakira zaterdagavond zou geven in het Gelredome is op het laatste moment afgelast. De Colombiaanse superster kampt met een keelontsteking.
Het concert dat Shakira zaterdagavond zou geven in het Gelredome in Arnhem is op het laatste moment afgelast. De Colombiaanse superster kampt volgens concertorganisator Mojo met een zware keelontsteking en heeft hoge koorts.
Ze had al enkele dagen een flinke verkoudheid maar ging er tot het begin van de avond vanuit dat het concert gewoon door kon gaan. Gezien de verslechtering in haar toestand in de laatste uren is op doktersadvies besloten het optreden alsnog te cancellen.
Shakira liet aan het publiek weten dat ze zeer teleurgesteld is dat de show niet kan doorgaan, en dat ze het enorm vervelend vindt voor haar fans die al in het stadion zaten, of onderweg waren naar het Gelredome. Ze had enorm uitgezien naar volledig uitverkochte concert, dat het grootste is in haar Europese tour.
Shakira-fans kunnen 17 maart alsnog naar het stadion komen. Kaartjes blijven geldig voor de nieuwe datum van het concert. Shakira hoopt alle fans terug te zien op 17 maart, laat Mojo weten.
[Novum]
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef Verbal het volgende:
Geen wonder dat die pijn aan haar keel heeft, met haar manier van zingen.
dat denk ik ook altijd als zoiets gebeurtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
die nederlandse weed is sterker dan menig artiest denkt.
You heard it through the grapevine?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb gehoord dat ze ergens een of andere kerel tegengekomen is en daarmee nu waarschijnlijk ligt te krikken ipv te zingen!
had ze toch ook wel om 15 uur 's middags kunnen bedenken?quote:
En haar tour Catch the feverquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:20 schreef Aoristus het volgende:
haar album heet oral fixation en ze zegt af vanwege een keelontsteking? grappig
lolquote:
Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef dborhem het volgende:
Nu blijkt dat ze niet eens in nederland was toen dit beslist werd,ze moet nu in Duitsland optredens doen die nu OOK zijn afgelast.
Misschien een ideetje voor haar om eerst te leren zingen?![]()
![]()
Ik denk weer een wild gerucht,net zoals die blow-opmerkingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waaruit blijkt dat?
Ik hoor overal dat ze in Amsterdam zat, gister ook nog (ipv in Duitsland)
quote:Afzeggen concert Shakira kost Mojo 0,5 miljoen euro
DELFT - Mojo Concerts heeft ongeveer een half miljoen euro schade opgelopen doordat het concert van Shakira van afgelopen zaterdag niet doorging. Een woordvoerster van de concertorganisator benadrukte woensdag dat die schade niet op de zangeres wordt verhaald. „Het is een verzekeringskwestie, maar het gaat weken duren voordat alles duidelijk is.”
De Colombiaanse zangeres Shakira zou zaterdagavond optreden in het Gelredome in Arnhem maar vlak voor aanvang werd bekend dat ze ziek was. „Wij hoorden het pas rond 18.45 uur. Toen hebben we intern 25 minuten nagedacht hoe we het nieuws het beste aan de bezoekers konden brengen. Het Gelredome was al half gevuld en de stad was vol met mensen die onderweg waren.” Om 19.15 uur werd het optreden definitief afgeblazen.
Hier maakt ze zich niet populair mee..quote:Shakira treedt op tijdens uitreiking Grammy's
LOS ANGELES - Zangeres Shakira treedt op tijdens de uitreiking van de Grammy Awards zondag in Los Angeles. Afgelopen zaterdag was de Colombiaanse zangeres nog te ziek om haar concert in Nederland door te laten gaan.
Shakira treedt tijdens de uitreiking van de jaarlijkse muziekprijzen op met Wyclef Jean, met wie ze de hit Hips Don't Lie scoorde. Andere optredens zijn er van Chris Brown, Lionel Richie en Smokey Robinson. Ook geeft The Police daar hun eerste optreden sinds 1986.
Nee dat moet nog komen, op 11 februari zijn de 49th Annual Grammy Awards.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:42 schreef spanishgirl het volgende:
Cinnamongirl, was dat afgelopen zondag??want ze had toch ook twee concerten in Duitsland afgelast. Oberhausen en keulen dacht ik![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |