In dat geval wil ik 'm wel voor 5 euro op komen halen op het CS in Nijmegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef 16219 het volgende:
http://www.megagadgets.nl/card-shuffle-machine-p-7.html
Nieuw is die 5cent goedkoper.
hmm vreemd. nouja dan verlaag ik de prijs naar een tientje. Excuses, ze zeiden tegen mij dat hij nieuw 25euro was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef 16219 het volgende:
http://www.megagadgets.nl/card-shuffle-machine-p-7.html
Nieuw is die 5cent goedkoper.
Ook als ze iets gebogen zijn o.i.d.? Ik zat laatst ook naar zo'n ding te kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:32 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En als je kaarten vettig zijn, of niet helemaal nieuw meer dan werkt ie niet eens meer
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ook als ze iets gebogen zijn o.i.d.? Ik zat laatst ook naar zo'n ding te kijken.
Ik zie nu pas dat het een ding is om kaarten te schuddenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef lj_lightning het volgende:
Waar on earth gebruik jij dit voor?![]()
Ik wacht nog even 1dagje af of iemand meer biedt. anders is hij voor jou, en dan spreken we wel wat af.quote:
zeg t maar. Ik woon naast het station.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
Ik wacht nog even 1dagje af of iemand meer biedt. anders is hij voor jou, en dan spreken we wel wat af.
Wat zeurt iedereen toch.. Het is gewoon een leuke gadget voor aan de pokertafel. Ik vraag er toch geen 100euro voor ofzo. damn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef RvdLinden het volgende:
Die dingen maken trouwens behoorlijk geluid!
mooi zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen toch.. Het is gewoon een leuke gadget voor aan de pokertafel. Ik vraag er toch geen 100euro voor ofzo. damn.
Sosa je mag hem hebben. Ik mail je morgenochtend en dan spreken we wel wat af.
okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen toch.. Het is gewoon een leuke gadget voor aan de pokertafel. Ik vraag er toch geen 100euro voor ofzo. damn.
Sosa je mag hem hebben. Ik mail je morgenochtend en dan spreken we wel wat af.
Werkt overigens wel goed mits de kaarten niet te vettig worden (denk aan frituurhapjes en chips ed)....quote:Op maandag 5 februari 2007 08:13 schreef sanger het volgende:
10 euro op de zwarte markt, toevallig van het weekend gekocht. Exact dezelfde.
Ik heb high-end plastic speelkaarten en die kan je gewoon wassen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Werkt overigens wel goed mits de kaarten niet te vettig worden (denk aan frituurhapjes en chips ed)....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |