Nieuwjaarsfestival in 't Trapman Complex
Het metalteam van het Trapman Complex heeft voor dit jaar weer een leuke lineup weten op te zetten, dit maal met 2 buitenlandse acts. Gorerotted is de headliner van dit evenement en is afkomstig uit Engeland. Deze band bestaat al enige tijd en heeft in de metalscene al een aardige reputatie opgebouwd door o.a. op Fuck The Commerce (DE) gespeeld te hebben. Gorerotted zorgt elke keer voor een vette deathmetal act en staat garant voor beukende set nummers.
Pandemia is de tweede buitenlandse act die op dit geweldige evenement mag plaats nemen. Pandemia heeft al een aantal cd's op hun naam en hebben in het verleden veel getoured met o.a. Vader, Cannibal Corpse, Death, etc, etc. Pandemia komt uit Tsjechië en speeld Deathmetal met aardig wat Trashinvloeden.
Necrovile is de enigste lokale band uit het rijtje en heeft al eerder in 't Trapman op de beune gestaan. Necrovile brengt begin januari hun eerste demo uit wat vol staat met beukende nummer met invloeden van o.a. Cannibal Corpse, Nile en Cryptopsy.
Bloodboil is de opener deze avond en speeld een behoorlijk potje Death/Grindmetal. Bloodboil bestaat al weer een aantal jaartjes en is bezig met hun tweede cd.
Al met al zal dit een leuke beukende avond worden.
dus voor alle metalheads in noord holland: komen dus!
meer info is te vinden op www.trapmancomplex.nl
quote:hij staat ertussen!
Op dinsdag 22 januari 2002 11:30 schreef rebel_girl het volgende:
niemand geinterreseerd???
quote:en welke site is dat?
Op dinsdag 22 januari 2002 16:38 schreef Tokus het volgende:
Te ver weg. maar het gaf me wel weer leuke info om te posten op een andere site, waar er waarschijnlijk wel meer komen die erin geinteresseerd zijn. Thanks
quote:Ik gok (aan z'n sig. te zien) op http://www.metalfan.nl
Op donderdag 24 januari 2002 15:59 schreef rebel_girl het volgende:
en welke site is dat?
quote:Ik weet overgens nogsteeds niet of ik wel of niet ga.. hopelijk ben je iig zaterdag nog ergens online
Op donderdag 24 januari 2002 16:03 schreef rebel_girl het volgende:
ja dacht ik al, het was ook eik een excuus om het topic omhoog te schoppen
quote:Ok, ik zietut wel.
Op donderdag 24 januari 2002 16:12 schreef rebel_girl het volgende:
zaterdag weet ik niet omdat ik 'smiddags al in trapman aanwezig ben.
maar voor die tijd benik zeker nog wel op irc ofzo
Was een leuk feestje overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |