Wat heeft dat voor nut?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aah een TVP op de nieuwe bladzijde![]()
1 Pagina vind ik echt te veel. Zeker als fok langzaam is. Die standaard van 50 is gewoon tof. Je leest 50 berichten wat meestal al best veel s(in topics waar de tekst meer dan 1 regel bevat per post, gemiddeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
jullie staan bij mij nog gewoon op pagina 1 hoor
Eng.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef purplerose het volgende:
moehahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Dat je kan zien waar je gebleven bent? Hij gaat al sowieso omhoog in je MyAt. Als schop voor het topic was het niet echt nodig. Wist je niks te posten maar verveel je je?
Dat zijn trouwens allemaal vragen over mogelijke conclusies, geen beschuldigingen!quote:
Mooie analysequote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 Pagina vind ik echt te veel. Zeker als fok langzaam is. Die standaard van 50 is gewoon tof. Je leest 50 berichten wat meestal al best veel s(in topics waar de tekst meer dan 1 regel bevat per post, gemiddeld.
En zo kan je ook makkelijk zien hoeveel er al gepost is, de postcount hou je niet bij maar het aantal pagina's weet je meestal onderbewust wel. En het is makkelijk met de lapo, zie je een 7 staan is hij op slot, zie je eerder een slotje staan dan weet je dat er door een mod een slotje is gezet.
ik heb altijd 300 posts per pagina, ideaal om snel een topic te scannen. Het is alleen kut voor topics met veel plaatjes, maar die bekijk ik dan in een andere browser met een kloon die wel 50 posts per pagina laat zienquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 Pagina vind ik echt te veel. Zeker als fok langzaam is. Die standaard van 50 is gewoon tof. Je leest 50 berichten wat meestal al best veel s(in topics waar de tekst meer dan 1 regel bevat per post, gemiddeld.
En zo kan je ook makkelijk zien hoeveel er al gepost is, de postcount hou je niet bij maar het aantal pagina's weet je meestal onderbewust wel. En het is makkelijk met de lapo, zie je een 7 staan is hij op slot, zie je eerder een slotje staan dan weet je dat er door een mod een slotje is gezet.
Wacht ik plaats hier even een TVP.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Dat je kan zien waar je gebleven bent? Hij gaat al sowieso omhoog in je MyAt. Als schop voor het topic was het niet echt nodig. Wist je niks te posten maar verveel je je?
Sneeuwballen gooien in de stairwayquote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hey dit is best kut nu. Nieuwe weerkaarten zeggen dat vrijdag alles onder Amsterdam (veel) sneeuw heeft
Kommaar op met die lage decoletétjesquote:Op zondag 4 februari 2007 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien in de stairway
Ah! En de barvrouw natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kommaar op met die lage decoletétjes![]()
Hangtietenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kommaar op met die lage decoletétjes![]()
sneeuw? doe eens een linkje naar die weerkaarten?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hey dit is best kut nu. Nieuwe weerkaarten zeggen dat vrijdag alles onder Amsterdam (veel) sneeuw heeft
Als je een weernoep bent, succes!!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
sneeuw? doe eens een linkje naar die weerkaarten?
Nee lulquote:
Je bent zelf een lul...quote:
Maar het zijn wel allemaal ......quote:Niet iedere vrouw met een laag uitgesneden v-hals heeft hangtieten![]()
Kuthoeren ?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je bent zelf een lul...
[..]
Maar het zijn wel allemaal ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |