Even een keer geld in de pocket... is al eens eerder gedaan... dat geld ging er bij de veiling meteen uit!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
slim om dan de opdracht te laten slagen![]()
Nadja duidelijk de mol nu. is al vroeg bekend..
Amenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan kijk ik volgend jaar niet meer, kutspel dan![]()
Misschien was het toch wel een hint, dat er bij Eva in haar intro filmpje een aflevering van de Mol op haar TV had.?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Hapertje het volgende:
Vanaf week zei ik Eva is de Mol! En het zal de laatste aflevering niet anders zijn!
quote:Het viel mij trouwens op dat bij de beginfilmpjes Renate volgens mij als enige 2 fragmenten uit verschillende uitzendingen in het filmpje heeft.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef DaMart het volgende:
Leuk, al die 24 muziekjes op de achtergrond.
In ieder geval hebben ze minimaal 6 duizend Euro gespaard. Op Dick na is iedereen een keer gezien bij de liften, dus ten minste 1 persoon heeft de mol gezien.
En een beetje logisch denkend, blijft Nadja als enige mogelijke mol over.
- Renate valt af, want Dick ging voor haar als mol;
- Eva valt af, want als iedereen verder al uit een spel ligt, dan ga je als mol niet veel moeite doen om nog 5000 euro te verdienen;
- Inge is twee keer gezien bij de liften, onder andere door Paul, die minstens één vraag (de schietschijven) fout had;
- Paul is uit het spel geweest, en de mol verlaat het spel nooit, dus kan hij ook niet de mol zijn.
Blijft over: Nadja.
Ik had na Menno de hoop opgegeven op een geweldige supermol..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Die massa users hier die er van overtuigd waren dat Dick de mol zou zijn![]()
![]()
![]()
Mijn vader mag ook weer op zoek naar een andere mol... maar Dick speelde mijns inziens sowieso al te fanatiek om mol te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Die massa users hier die er van overtuigd waren dat Dick de mol zou zijn![]()
![]()
![]()
ik ook... maar als Eva het is dan toch mijn complimentenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik had na Menno de hoop opgegeven op een geweldige supermol..![]()
Ja ze zag er toen tiptop uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef mi_ni_me het volgende:
Toen Inge voor de tweede keer te zien was tijdens die liftopdracht had ze volgens mij opeens een compleet andere (zwarte) jurk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |