Over het algemeen wordt een melding (welke dan ook) gewoon weggeklikt zonder er bij na te denken... Als je alleen al ziet hoeveel mensen hun 'MSN Today' zuchtend wegklikken met het kruisje rechtsboven, terwijl ze met de checkbox links onder het ding voor altijd kunnen laten moven... Dat komt dus gewoon omdat ze niet lezen volgens mij...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd totaal platform onafhankelijk, maar dus OOK windows niet aan te rekenen, en bij Vista kan je er echt niet omheen hoor..
Ik post dit vanaf mijn ibookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef TwyLight het volgende:
Dat is inderdaad iets wat Windows vaker heeft, iets maken waar je niet omheen komt.
fanboy fanboy fanboy fanboy fanboy fanboy fanboy
Als mijn anti-rsi tool op het werkt gaat zeiken pak ik altijd een andere PC....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Net zoals die takke anti-rsi programma's op de faculteit die je om de 5 minuten instrueren om een mini-pauze van 20 sec te nemen..Zo kun je toch niet werken?
Ik post dit vanaf m'n Linux desktop...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef TwyLight het volgende:
ik post dit vanaf mijn imac.
Ik post dit in VMware onder Windows 95quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef TwyLight het volgende:
ik post dit vanaf mijn imac.
In 'options' moet er een optie zijn voor "file types'. Daar kan je 't in/uitschakelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mag iemand me ook meteen uitleggen, hoe je het MIME-TYPE gebruik van alle media bestanden individueel voor WMP kan uitzetten, vind het maar gruwelijk irritant om mp3'tjes erin af te spelen. Winamp werkt toch beter...
Oldschool, ook veilig, geen virus meer voor in levenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik post dit in VMware onder Windows 95
Die heb ik inderdaad zeer zorgvuldig gekozen, ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oldschool, ook veilig, geen virus meer voor in leven.
Tis gewoon de TT die dit soort discussies uitlokt he?
Dat is toch knap hoor, deze XP install komt uit 2003, doet het nog prima.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef TwyLight het volgende:
Beneden hebben wij nog een windows (xp) pc staan, en daar zijn toch wel vaak problemen mee hoor. (met vaak bedoel ik toch wel zo'n 5/6 keer per maand dat ik even wat dingen moet herstellen)
Toch knap, het heet pas vanaf versie 7.5 oid Mac OS, daarvoor was het gewoon System.quote:
Ik vermoed van wel, de SC gaat ook veel harder zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oldschool, ook veilig, geen virus meer voor in leven.
Volgens mij komen er her en der ook veel emoties bij kijken hoor, in dit soort discussies...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Het was meer een mededeling, kan mij het rukken waarin iedereen hier een post op Fok! doet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch knap, het heet pas vanaf versie 7.5 oid Mac OS, daarvoor was het gewoon System.
Proposal: [Slowchat #166] Where every OS sucks...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, de SC gaat ook veel harder zo.
Volgende TT ietsje minder buigend naar 1 OS lijkt me verstandiger.
True, iedereen probeert zijn lieve OSje te verdedigen, en dan kan 't wel eens een verhitte discussie worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij komen er her en der ook veel emoties bij kijken hoor, in dit soort discussies...
Mijn post over dat ik het op mijn imac postte was sarcastisch bedoelt dat het mij geen ruk kan schelen waar HeatWave het op doetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het was meer een mededeling, kan mij het rukken waarin iedereen hier een post op Fok! doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |