quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Sonique het volgende:
Het is de redactie gelukt...
Ze hebben iemand gevonden die erger is dan Natasia...
Ik vind hem nog heel veel geduld hebben, ik had allang opgegeven, echt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef Fikkert het volgende:
huub zn bloeddruk gaat wel erg hard onhoog![]()
Dat vind ik dan wel weer heel knap.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Sonique het volgende:
Het is de redactie gelukt...
Ze hebben iemand gevonden die erger is dan Natasia...
Zo dom is ze.........als ze der huiswerk had gedaan dan had ze geweten hoe popilair Huub is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als amanda dit expres doet, is ze wél slim bezigze maakt huub, en alle fokkers gek!
Ja ik vind het ook onvoorstelbaar.......wat een domme doos is dit zeg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Dat Nena een vriendin van haar is zeg
Volgens mij kan niemand dat.........quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef Black_king het volgende:
Huub wordt moedeloos.....Hij kan het haar niet duidelijk krijgen.....
Was..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Dat Nena een vriendin van haar is zeg
Hé , dat had ik al eerder gezegd....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is ze nog dommer dan Bonnie St Claire..en dan ben je wel erg dom.....![]()
En wat een EINDELOOS geduld !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Black_king het volgende:
Huub is echt GOED !!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Daar komt de "hersenloze" weer aan lopen.... nu wordt het nog intelligenter. Let maar op.![]()
hahaha, iq van onder de 40.... Dan snap je niet eens dat je het "apparaatje" vast moet houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is ze nog dommer dan Bonnie St Claire..en dan ben je wel erg dom.....![]()
oquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hé , dat had ik al eerder gezegd....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |