Hij bedoelt brian toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
NL:"dat zegt ie honderd keer per dag" .Hoeveel meer bewijs hebben we nodig dat 'hij wiens naam ik niet meer uit mijn strot kan krijgen'ziekelijk gefrustreerd is met zijjn obsessie voor ONS NENAATJE.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef Miraaa het volgende:
Ik wist niet dat er mensen zijn die nog dommer dan Natasia blijken te zijn.
Als Amanda`s IQ in temperaturen gemeten wordt, dan komen in Friesland terplekke de Rayonhoofden bij elkaar.![]()
Ga met je mee hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Waarom zou Huub gelijk al open en eerlijk moeten zijn tegen dat wijf? Ze komt net binnen.
Ik wil haar slaan. Mag ik?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Huub maakt er gehakt van
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef farceman het volgende:
De drank gaat Huub uiteindelijk de das omdoet.
Dat gaat Sylvia een keer teveel worden
ik doe geheel kostenloos meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
Waarom zou Huub gelijk al open en eerlijk moeten zijn tegen dat wijf? Ze komt net binnen.
Ik wil haar slaan. Mag ik?
Twee dezelfde karakters in huis, dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier erg simpel van.
Het lijkt wel Natasia 2.
Ah bedankt! Ik denk er ineens aan dat ik nog gehakt voor morgen uit de diepvries moet halen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Huub maakt er gehakt van
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik weet van gekke geit niet meer welke stream ik moet volgen
nee ze is juist dom,. ze laat zich voor het karretje van natazie en consorten spannenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel goed dat ze meteen even zelf gaat informeren.
Kijk dan uit voor de stukjes siliconenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik denk er ineens aan dat ik nog gehakt voor morgen uit de diepvries moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |