Jepquote:
Ik wens je veel succes als je een contract als vlieger wilt voor vier jaarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
JepOp zich, als je nou toch al het leger ofzo in wilt en dan ook nog wilt kunnen vliegen is dat toch ideaal?
Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:45 schreef DuTank het volgende:
In Florida zit er eentje95.000-100.000 dacht ik en verblijf wordt betaald. Maar je kan natuurlijk ook gewoon de Luchtmacht joinen voor 4 jaartjes en dan wordt gewoon de hele opleiding voor je betaald.
Precies, je mag tien jaar vliegen en daarna kan je op je pensioen gaan zitten wachten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
Man wie wil er nou op zijn +/- 32ste nou met penisionquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Precies, je mag tien jaar vliegen en daarna kan je op je pensioen gaan zitten wachten.
Ik bedoel natuurlijk dat je op 30.000ft, straight and level, op je pensioen gaat zitten wachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Man wie wil er nou op zijn +/- 32ste nou met penisionLekker stewardesjes batsen is toch veel beter man
Het kan slechter. Af en toe n stewardess binnen latenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je op 30.000ft, straight and level, op je pensioen gaat zitten wachten
Je zou wel de eerste zijn die van de luchtmacht op de 747 komt.. Ga er maar vanuit dat je eerst nog 10 jaar door Europa mag crossen, voor je ook maar iets ziet van een ica bak.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
Dat was bij wijze van spreken.quote:Op zondag 17 februari 2008 07:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je zou wel de eerste zijn die van de luchtmacht op de 747 komt.. Ga er maar vanuit dat je eerst nog 10 jaar door Europa mag crossen, voor je ook maar iets ziet van een ica bak.
Jep, dat is voor de veiligheid. Kunnen ze een beetje wennen, als ze meteen intercontinentaal gaan vallen ze in slaapquote:Op zondag 17 februari 2008 07:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je zou wel de eerste zijn die van de luchtmacht op de 747 komt.. Ga er maar vanuit dat je eerst nog 10 jaar door Europa mag crossen, voor je ook maar iets ziet van een ica bak.
4 jaar. Een vriend van me doet nu iets met vliegtuigen en als hij dan een speciale, door de luchtmacht betaalde, opleiding wil doen, moet hij voor 4 jaar tekenen. (Zo heb ik het begrepen, maar van die 4 jaar weet ik het iig zeker)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
Als je wilt vliegen kom je er niet met 4 jaar. Die vriend van je zal wel monteur worden of iets dergelijks.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
4 jaar. Een vriend van me doet nu iets met vliegtuigen en als hij dan een speciale, door de luchtmacht betaalde, opleiding wil doen, moet hij voor 4 jaar tekenen. (Zo heb ik het begrepen, maar van die 4 jaar weet ik het iig zeker)
Klopt jaquote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je wilt vliegen kom je er niet met 4 jaar. Die vriend van je zal wel monteur worden of iets dergelijks.
quote:Site Luchtmacht
Als je bij de Luchtmacht gaat werken, doorloop je eerst een militaire opleiding, de Korte Officiers Opleiding (KOO), aan de Koninklijke Militaire Academie (KMA) in Breda. In plaats van een jaar duurt deze opleiding nu een half jaar. Dus je gaat 6 maanden eerder naar de vliegeropleiding!
De vliegeropleiding duurt circa 2,5 jaar.
De dienverplichting is 10 jaar. Deze dienverplichting gaat in op de eerste dag nadat je de opleiding hebt beeindigd. Dit betekent dat je minimaal 13 jaar in dienst bent.
Bij aanvang van je sollicitatieprocedure mag je de leeftijd van 26 jaar nog niet hebben bereikt.
Link?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:15 schreef cheukert het volgende:
Kijk naar het buitenland mensen
verder als je het niet erg vindt om richting Australie en Hong Kong te verkassen voor een opleiding met baangarantie bij een groene maatschappij uit HongKong, is er ook nog een interessant programma.
veel succes
Dit is een forum, van zinoos googelen met de zoektermen 'groene luchtvaartmaatschappij hongkong ' krijg ik maar RSIquote:
Daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef The_stranger het volgende:
Aparte foto trouwens op die site:
[afbeelding]lessen ze ook op zwevers?![]()
hij heeft al wel vast de juiste bril
Aha, ik had het niet gelezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Je moet hiervoor HK resident zijn. Wordt mij zo niet duidelijk of je selectie mag doen zonder in HK te wonen? (en dan naaar HK verkassen. Als je aangenomen bent.)
thnx! Ik ga ff lezen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 04:27 schreef cheukert het volgende:
Dit is een ander programma, alleen toegankelijk voor mensen met een HK ID card
Het programma waar ik het over had: http://www.flighttraining(...)/scholarship-welcome
Klinkt vooralsnog te mooi om waar te zijn!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |