abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56776143
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vier jaartjes?
Jep Op zich, als je nou toch al het leger ofzo in wilt en dan ook nog wilt kunnen vliegen is dat toch ideaal?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:03:13 #52
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56776523
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:45 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jep Op zich, als je nou toch al het leger ofzo in wilt en dan ook nog wilt kunnen vliegen is dat toch ideaal?
Ik wens je veel succes als je een contract als vlieger wilt voor vier jaar
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:55:28 #53
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56778001
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:45 schreef DuTank het volgende:
In Florida zit er eentje 95.000-100.000 dacht ik en verblijf wordt betaald. Maar je kan natuurlijk ook gewoon de Luchtmacht joinen voor 4 jaartjes en dan wordt gewoon de hele opleiding voor je betaald.
Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:33:35 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56779181
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
Precies, je mag tien jaar vliegen en daarna kan je op je pensioen gaan zitten wachten.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:05:41 #55
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56781705
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Nobu het volgende:

[..]

Precies, je mag tien jaar vliegen en daarna kan je op je pensioen gaan zitten wachten.
Man wie wil er nou op zijn +/- 32ste nou met penision Lekker stewardesjes batsen is toch veel beter man
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:15:58 #56
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56781966
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Man wie wil er nou op zijn +/- 32ste nou met penision Lekker stewardesjes batsen is toch veel beter man
Ik bedoel natuurlijk dat je op 30.000ft, straight and level, op je pensioen gaat zitten wachten
pi_56783979
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk dat je op 30.000ft, straight and level, op je pensioen gaat zitten wachten
Het kan slechter. Af en toe n stewardess binnen laten
pi_56786224
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
Je zou wel de eerste zijn die van de luchtmacht op de 747 komt.. Ga er maar vanuit dat je eerst nog 10 jaar door Europa mag crossen, voor je ook maar iets ziet van een ica bak.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 17 februari 2008 @ 10:17:48 #59
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56786804
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:44 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je zou wel de eerste zijn die van de luchtmacht op de 747 komt.. Ga er maar vanuit dat je eerst nog 10 jaar door Europa mag crossen, voor je ook maar iets ziet van een ica bak.
Dat was bij wijze van spreken.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 17 februari 2008 @ 14:06:43 #60
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56790304
quote:
Op zondag 17 februari 2008 07:44 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je zou wel de eerste zijn die van de luchtmacht op de 747 komt.. Ga er maar vanuit dat je eerst nog 10 jaar door Europa mag crossen, voor je ook maar iets ziet van een ica bak.
Jep, dat is voor de veiligheid. Kunnen ze een beetje wennen, als ze meteen intercontinentaal gaan vallen ze in slaap
pi_56816294
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nee je zit dan vast aan een contract, 10 jaar volgens mij. Dan kan je verkassen naar een slome 747.
4 jaar. Een vriend van me doet nu iets met vliegtuigen en als hij dan een speciale, door de luchtmacht betaalde, opleiding wil doen, moet hij voor 4 jaar tekenen. (Zo heb ik het begrepen, maar van die 4 jaar weet ik het iig zeker)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 18 februari 2008 @ 16:27:28 #62
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56816986
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

4 jaar. Een vriend van me doet nu iets met vliegtuigen en als hij dan een speciale, door de luchtmacht betaalde, opleiding wil doen, moet hij voor 4 jaar tekenen. (Zo heb ik het begrepen, maar van die 4 jaar weet ik het iig zeker)
Als je wilt vliegen kom je er niet met 4 jaar. Die vriend van je zal wel monteur worden of iets dergelijks.
pi_56818494
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als je wilt vliegen kom je er niet met 4 jaar. Die vriend van je zal wel monteur worden of iets dergelijks.
Klopt ja Weer wat geleerd vandaag
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_56818599
quote:
Site Luchtmacht
Als je bij de Luchtmacht gaat werken, doorloop je eerst een militaire opleiding, de Korte Officiers Opleiding (KOO), aan de Koninklijke Militaire Academie (KMA) in Breda. In plaats van een jaar duurt deze opleiding nu een half jaar. Dus je gaat 6 maanden eerder naar de vliegeropleiding!
De vliegeropleiding duurt circa 2,5 jaar.

De dienverplichting is 10 jaar. Deze dienverplichting gaat in op de eerste dag nadat je de opleiding hebt beeindigd. Dit betekent dat je minimaal 13 jaar in dienst bent.
Bij aanvang van je sollicitatieprocedure mag je de leeftijd van 26 jaar nog niet hebben bereikt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_56839034
Kijk naar het buitenland mensen

Lufthansa heeft een heel goed programma + "baangarantie" !
Intercockpit (ook lekker Germaans) heeft ook een goede deal;
CTC Wings uit Engeland;
En zo zijn er nog een aantal "kleine" sponsorships in Engeland te vinden.

verder als je het niet erg vindt om richting Australie en Hong Kong te verkassen voor een opleiding met baangarantie bij een groene maatschappij uit HongKong, is er ook nog een interessant programma.
veel succes
Ik steek je moeder in de fik!
pi_56841263
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:15 schreef cheukert het volgende:
Kijk naar het buitenland mensen


verder als je het niet erg vindt om richting Australie en Hong Kong te verkassen voor een opleiding met baangarantie bij een groene maatschappij uit HongKong, is er ook nog een interessant programma.
veel succes
Link?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:00:38 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56842185
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Link?
Kon je dit zelf niet even googelen?
pi_56843164
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Kon je dit zelf niet even googelen?
Dit is een forum, van zinoos googelen met de zoektermen 'groene luchtvaartmaatschappij hongkong ' krijg ik maar RSI

Maar bedankt voor de link
pi_56843280
Je moet hiervoor HK resident zijn. Wordt mij zo niet duidelijk of je selectie mag doen zonder in HK te wonen? (en dan naaar HK verkassen. Als je aangenomen bent.)
pi_56852989
Dit is een ander programma, alleen toegankelijk voor mensen met een HK ID card

Het programma waar ik het over had: http://www.flighttraining(...)/scholarship-welcome
Ik steek je moeder in de fik!
pi_56852997
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef The_stranger het volgende:

Aparte foto trouwens op die site:
[afbeelding]lessen ze ook op zwevers?
hij heeft al wel vast de juiste bril
Daar wat mis mee dan?

De iFly regeling van EPST is niet voor niets wederom voortgezet en verder uitgebreid!
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:52:57 #72
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56859280
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Je moet hiervoor HK resident zijn. Wordt mij zo niet duidelijk of je selectie mag doen zonder in HK te wonen? (en dan naaar HK verkassen. Als je aangenomen bent.)
Aha, ik had het niet gelezen
pi_56860771
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 04:27 schreef cheukert het volgende:
Dit is een ander programma, alleen toegankelijk voor mensen met een HK ID card

Het programma waar ik het over had: http://www.flighttraining(...)/scholarship-welcome
thnx! Ik ga ff lezen...
pi_56861082
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:55 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

thnx! Ik ga ff lezen...
Klinkt vooralsnog te mooi om waar te zijn!
(maar mijn ervaring met FTO-land is, dat dat meestal ook zo is.. )
pi_58731048
Wie gaat er binnenkort beginnen met een vliegopleiding? en waar?:D
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')