De meerderheid van de maatschappijen betaalt die toch voor je, als ze je aannemen? Maar duur idd 25 k ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wat veel mensen ook nog vergeten is dat je na de pilotenopleiding ook nog een opleiding moet doen voor een speciaal type vliegtuig. Dus na de 100k voor de opleiding komt er nog een behoorlijk bedrag bij. Als je dan begint met minimumloon duurt het lange tijd voor je de schuld hebt terug betaald. Alleen veel mensen die piloot worden hebben in veel gevallen rijke ouders die fors meebetalen.
Sommige maatschappijen betalen het inderdaad voor je, maar sommige (vaak kleinere) niet. Dan moet je een x aantal euro betalen, wat flink kan oplopen. Soms krijg je dat (gedeeltelijk) terug (na een aantal jaren), soms ook niet. Soms betaal je een flinke hoop geld en dan gaat je maatschappij failliet.. Geen baan, en weg geld...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
De meerderheid van de maatschappijen betaalt die toch voor je, als ze je aannemen? Maar duur idd 25 k ofzo?
Maar als je het doet om de rooskleurige financiele vooruitzichten, zou ik bij de bank gaan werken..
Ze betalen eventueel een gedeelte voor je. De opleiding voor een type vliegtuig loopt ook op tot zo'n 40k.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
De meerderheid van de maatschappijen betaalt die toch voor je, als ze je aannemen? Maar duur idd 25 k ofzo?
Maar als je het doet om de rooskleurige financiele vooruitzichten, zou ik bij de bank gaan werken..
Belangrijk zinnetje van die website:quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef oliver66 het volgende:
Er zijn ook goedkopere alternatieven voor vliegopleidingen. Kijk eens op www.aircrewcenter.nl
Op zich natuurlijk niets mis mee, maar weet wat je "koopt", helaas bepaalt de naam van de school nog steeds voor een groot gedeelte hoe makkelijk je het hebt met het solliciteren.quote:Daarbij moet een aankomende leerling verder willen kijken dan alleen maar Nederland en de KLM.
Klopt, mits je dat inderdaad van te voren weet. Dan kan dit een prima oplossing zijn (even los van de kwaliteit en de beloftes waar ik natuurlijk gebaseerd op een website niets over kan zeggen)quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef Surferboy het volgende:
True, maar ze zijn iig eerlijk....in tegenstelling tot een heeeeeeeeeeeeeeeeeele boel andere scholen. Daarnaast heb ik liever 55k schuld en dok ik 25 mille voor een TypeRating bij Ryanair, dan dat ik 140k schuld heb en niet hoef te dokken bij KLeM.
bedankt dat je mijn foto erop hebt gezetquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Belangrijk zinnetje van die website:
[..]
Op zich natuurlijk niets mis mee, maar weet wat je "koopt", helaas bepaalt de naam van de school nog steeds voor een groot gedeelte hoe makkelijk je het hebt met het solliciteren.
Aparte foto trouwens op die site:
[ afbeelding ]lessen ze ook op zwevers?![]()
hij heeft al wel vast de juiste bril
Bepaalde ooglaserbehandelingen zijn toegestaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:22 schreef jack4ya het volgende:
Na Vastgoedkunde en Tandheelkunde wil je nu misschien piloot worden? Mmmm...
Je lijkt me een wijfelkont. Ik weet niet hoe oud je bent maar zou Defensie/Luchtmacht een idee zijn?
Men doet soms erg negatief, maar het over het algemeen een goede werkgever en ze zien graag mensen met een "hoger" profiel.
** ws. niet als vlieger, want ik zie net dat je lenzen draagt **
Als je civiel gaat vliegen mag je een bepaalde oogafwijking hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:28 schreef BarryK het volgende:
[..]
Bepaalde ooglaserbehandelingen zijn toegestaan.
Niet als militair vlieger. Kleine oogafwijking mag overigens wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:28 schreef BarryK het volgende:
[..]
Bepaalde ooglaserbehandelingen zijn toegestaan.
Nee.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:02 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Als je met nog minder uren dan gemiddeld de markt opstroomt, is er dan nog wel iemand die jou aanneemt?
?quote:Alle HAVO en VWO opleidingen moeten met minimaal een 5 als eindcijfer voor Nederlands, Engels en minimaal Wiskunde A zijn afgesloten.
Je decaan loopt wat achter. Tegenwoordig kun je met elk profiel de selectie in. Al ben jij misschien wat aan de luie kant als je dit zelf niet uit kunt vindenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:21 schreef laurencius het volgende:
/tvp
Deze vraag kan misschien dom overkomen, maar ik ben nogal in de war. Het zit zo: Ik wil na de Havo proberen om door de tests van de Luchtmacht te komen maar ik ben even volledig de kluts kwijt om het maar zo te zeggen. Ik heb een E&M profiel (4Havo) met wiskunde A-totaal en geen Natuurkunde en Scheikunde. Nu had ik een tijdje terug op de Luchtmacht-site gelezen dat dat voldoende was om aan test mee te kunnen doen van Vliegenier.
Nu zei mijn decaan dat dat niet mogelijk was om met dit profiel de test in te mogen? Ik ben atm aan het zoeken naar het antwoord op mijn vraag, en als ik het vind delete ik deze post wel
lamheid heerst 8-|
[..]
?
Ik ben aan de luie kant omdat ik dit zelf niet uit kan zoeken? Als je even mijn post goed leest dan kan je daaruit opmaken dat ik wel degelijk research heb gedaan mbt het antwoord op mijn vraag, ik was er alleen niet zeker van omdat mijn decaan iets anders zei. Nevermind & Thanksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je decaan loopt wat achter. Tegenwoordig kun je met elk profiel de selectie in. Al ben jij misschien wat aan de luie kant als je dit zelf niet uit kunt vinden
Je had ook gewoon even kunnen bellen natuurlijk. Succes, enne blijf wel even van die groene plantjes in je sig af voordat je naar het CMH gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:32 schreef laurencius het volgende:
[..]
Ik ben aan de luie kant omdat ik dit zelf niet uit kan zoeken? Als je even mijn post goed leest dan kan je daaruit opmaken dat ik wel degelijk research heb gedaan mbt het antwoord op mijn vraag, ik was er alleen niet zeker van omdat mijn decaan iets anders zei. Nevermind & Thanks
Vier jaartjes?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:45 schreef DuTank het volgende:
In Florida zit er eentje95.000-100.000 dacht ik en verblijf wordt betaald. Maar je kan natuurlijk ook gewoon de Luchtmacht joinen voor 4 jaartjes en dan wordt gewoon de hele opleiding voor je betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |