Ik vroeg het net aan Joost. Joost is een neo-nazi. Joost weet niet zo veel. Joost is een beetje vreemde vogel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef ImmovableMind het volgende:
De naam Vlaamse Gaai is met de nieuwe spelling van 2001 komen te vervallen. Tegenwoordig noemen we de beste vogels gewoon Gaai. Joost mag weten waarom.
Da's een jonge meeuw, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07125/mokumheutevogel.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
bij een pier in Mokum
Ik zag zowiezo deze week een hoop vogelstelletjes, volgens mij hebben ze inderdaad het voorjaar in hun bol.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's een jonge meeuw, toch?
Toen ik vandaag door een parkje liep zag ik een paar bomen met daarin groepen kauwtjes en het viel me op dat ze allemaal in paartjes zaten, doen ze dat nou altijd of hebben ze de lente in het koppie? of was het toeval en beeld ik het me in?
ow jaaaa, hier ook overal.... gesjouw met takjes etc..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag zowiezo deze week een hoop vogelstelletjes, volgens mij hebben ze inderdaad het voorjaar in hun bol.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef ImmovableMind het volgende:
Alle soorten vogels die verwant zijn aan de Kraai (Roek, Kraai, Raaf, Kauw, inclusief ondersoorten zoals Gaai, Ekster, ect.) blijven voor het leven bij elkaar. Sommigen zoeken zelfs geen nieuwe partner en blijven liever vrijgezel dan dat ze een nieuwe partner zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |