Klopt, alleen de 'Schranz-scene' is niet zo nauw met dit soort dingen, dr verschijnen regelmatig tracks zonder naam etc... Dat deze track veelal onder deze titel is te zien op internet, is (na mijn aanname) omdat deze track op die manier op vinyl is verschenen. Het druist inderdaad in tegen het verwachte en het normale, maar ik heb besloten om 'I can't get no sleep' direct over te nemen... Ik kan het helaas niet bewijzen, Hij staat idd ook niet op discogs, maar dr staat niet meer dan de helft van Weichentechnikk op...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef rosstek het volgende:
[..]
Die klassieker van Faithless heet 'Insomnia'. Ze hebben m.i. nooit een nummer uitgebracht met bovenstaande titel.
Je hebt helemaal gelijk, haalde ze denk ik ff door elkaar met de wel Nederlandse 'Noisia'.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:46 schreef Curchulain het volgende:
Rawthang feat. Kari Rueslatten - Scorned. Die heb ik in de collectie. De heren komen echter niet uit Nederland, maar net als Kari uit Noorwegen.
Deze remix is volgensmij ook (nog) nooit op vinyl verschenen, hij is echter wel goed te vinden in het illegale circuit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:08 schreef Gitanki het volgende:
Kai tracid![]()
Bij False light had ik echt alle remixes geluisterd of gegokt die ik kon vinden, die moet dus erg onbekend zijn![]()
Vind ik ook, maar Gabry Ponte is zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef Trancelocator het volgende:
Eiffel65... voor mij toch een van de grootste dieptepunten in de hele dance-geschiedenis.
My thoughts exactly. Ook grappig dat de remix op de website van Weichentechnikk zelf nergens te vinden is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef rosstek het volgende:
[..]
Die klassieker van Faithless heet 'Insomnia'. Ze hebben m.i. nooit een nummer uitgebracht met bovenstaande titel.
Eensch.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef rosstek het volgende:
Ik stel voor dat er in het vervolg geen nummers meer worden gebruikt die alleen als bootleg zijn verschenen en waarvan de artiest en / of de titel niet met zekerheid vast is te stellen.
Dat zullen we dinsdag pas weten, denk ik zo...quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb al het een en ander staan, dus daar gaan we morgen maar verder aan werken. Is dinsdag niet te laat?
Volgensmij is het te vroeg geblekenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb al het een en ander staan, dus daar gaan we morgen maar verder aan werken. Is dinsdag niet te laat?
Carnaval? In Zeeland?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:49 schreef Gitanki het volgende:
Toch nog iets teveel carnaval.
Sleep with one eye openquote:
Amen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit: #27
Enter: #28
Take my hand
We're looking forward to a new contest from Da Man of Sand!
Whehe, balen. Ik gebruik zelf trouwens Yamp (gratis CD ripper (naar WAV) + mp3 encoder/decoder) en Nero WAV editor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja hoi enzo, druk druk druk. Ik schuif em door, mede omdat ik Cool Edit kwijt ben. HTF kan ik nu mp3tjes knippen.
Dat zou mooi zijn, want ik heb er dus absoluut geen tijd voor...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan probeer ik morgen de contest alsnog te maken.
http://mpesch3.de1.cc/mp3dc.html dus (als je 'm nog niet gevonden had)quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb altijd CoolEdit gehad, prachtig programma... Kan ik dat Direct Cut zo downloaden? Dan probeer ik morgen de contest alsnog te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |