Die pijpt je lachend voor een euro.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:05 schreef BobRooney het volgende:
Ben wel benieuwd naar de moeder van het kind...
De lesbo-boot van de gaypride heeft ook al gebeld, ze wilden iets unieks. Tja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De PNVD heeft al interesse getoond en zou het meisje graag als mascotte hebben
Hey, journalistieke vrijheid van de krant van wakker Nederland hé.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:23 schreef Silmarwen het volgende:
4 jaar is een kleuter, geen peuter. Kan de TT gewijzigd worden?
ah, ga ik daar even kijken/quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Hey, journalistieke vrijheid van de krant van wakker Nederland hé.![]()
Ze zat toch bij pleegouders?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:05 schreef BobRooney het volgende:
Nu mag ik toch hopen dat dat gedrag niet opgedaan is bij de pleegouders.quote:Ook bij een andere leerling zouden pogingen zijn gewaagd. Het meisje, dat met haar broertje in een pleeggezin woont, zit echter nog zonder enige vorm van hulp of begeleiding gewoon in de klas.
http://www.telegraaf.nl/b(...)etermeer.html?p=26,1quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ah, ga ik daar even kijken/
Of naar de oom, vader, buurman, pleegouders..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:05 schreef BobRooney het volgende:
Fenks, kan je het volgende keer in de OP erbij gooien of iig de bron even vermelden. Scheelt mij weer een beetje zoeken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:32 schreef Magicmind het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)etermeer.html?p=26,1
Me topic, wat doe je?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:33 schreef yvonne het volgende:
TT aangepast, 4 jaar is geen peuter.
Ik moet de TS gelijk geven, het is een copie van de kop van de bron.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:33 schreef yvonne het volgende:
TT aangepast, 4 jaar is geen peuter.
Ja sorry, effe vergeten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fenks, kan je het volgende keer in de OP erbij gooien of iig de bron even vermelden. Scheelt mij weer een beetje zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |