quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef PokerJoker het volgende:
Nou ik vondt huub beneden alle peil tegen domme jaap, maar dit schiet me toch ook ff in het verkeerde keelgat
VIEZE VUILE KUT CRIMINEEL, vuil gluiperig straatvechtertje, zielige kleine-slapende-meisjes verkrachter, met je achterlijke scrotumkapsel....
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Afspiegeling )
Brian: DGK is een afspiegeling van het echte leven,
Nederlanders tegen de Buitenlanders.
.
Als Brian een weerspiegeling van de buitenlanders in Nederland zou zijn dan zou ikinderdaad discrimineren en fel tegen buitenlanders zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Afspiegeling )
Brian: DGK is een afspiegeling van het echte leven,
Nederlanders tegen de Buitenlanders.
.
lol waarom ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:37 schreef k_i_m het volgende:
Boehoehoeee, wat een huilie zeg. Van mij had ie een extra draai om zijn oren gehad wegens het ontbreken van ballen.
jonge jij moet de serie maar eens volgen voor datje wat zegt...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hoe werkt dat in zijn hoofd??
Hij "had iets" met Nena, twee weken geleden. Sinds vorige week stopt-ie zijn plasser in Amanda, die eigenlijk alleen een 'break' heeft met haar vriend.
Gisteravond staat-ie met een of andere Griekse gast-chick onder de douche te paren. En vervolgens wordt-ie kwaad op Amanda, omdat zij met Huub zoent.
Uh, haak ik af... hoe egocentrisch ben je dan zeg, ga bij jezelf te rade. Dat zeg ik je!
Waarom ga je ook niet even op die andere punten in?quote:Op donderdag 15 maart 2007 04:46 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
jonge jij moet de serie maar eens volgen voor datje wat zegt...
die amanda heeft zichzelf helemaal aangeboden ze zij:''ik ben toch vrijgezel'' en ''mag ik bij je slapen ?''
Je kunt het hem niet verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |