aanvullingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef Missy_1974 het volgende:
ik had ooit nog eens respect voor brian, maar dat is echt tot een nul punt gezakt, want die hele discussie van dit was payback was bullshit
Ik vind dat CP's niet hetzelfde zijn als persoonlijke spullen, bovendien zie ik brian nu alleen nog maar als een gestoorde crimineel, vooral zijn agressiviteit baart me zorgen want ik denk als hij door het lint gaat er echt een ambulance gebelt moet worden.
huub heeft tot nu toe alleen CP's gestolen, hier even een kort lijstje van brian
- uitval tegen stefan
- spugen naar stefan
- alle peuken in het zwembad
- ******hoer tegen nena
- wijn over nena
- Beautycase van ilona
- uitlokken van nena, incl schop
- koffers van huub
ben zeker wat dingen vergeten
en dat waagt die crimineel het nog te vergelijken met het stelen van cp's.
ik denk ook echt dat hij toch wel een waarschuwing verdient van de redactie want dit heeft niks meer te maken met childsplay.
ik geef brian de naam crimineel en zal hem ook niet meer anders noemen
sorry moest even mijn gal spuwen
Jij bent ziek om daar aan te denken.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij is gewoon ziek, weg ermee
Straks draait ie echt door en verkracht ie Natasia nog...
Er zijn er maar 2 echt ziek en dat zijn Brian en Natasia...quote:Op zondag 11 februari 2007 06:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent ziek om daar aan te denken.
Mooi koppel dusquote:Op zondag 11 februari 2007 06:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 ziek en dat zijn Brian en Natasia...
Zoals ik al eerder postte... het wachten is op de dag dat ie een mes pakt....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian toont verdomd veel psychopathische eigenschappen. Waarschijnlijk heeft men hem hier ook op geselecteerd. Dit soort mensen kunnen levensgevaarlijk zijn.
Is dit wel verantwoord Talpa?
Dat denk ik dus ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Het is een eng, bezitterig, gewelddadig mannetje... ik hoop voor de makers dat er geen gekke dingen in huis gebeuren... want ik zie hem ook gewoon een mes pakken om een ruzie te beslechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |