abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46053726
Wazige dude.
Weet wel hoe i moet scoren. Lekker afzijken en aflebberen.
Is gelukkig een laffe schijtlaars en bang voor de regeltjes.
Anders had i Nena vast op dr gezicht geslagen.
pi_46053840
Haha keek net op zn site wat een mongool.
Als dat kunst is.
De gemiddelde 6 jarige is nog verder dan dat.
Wat een sukkel.
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:57:34 #28
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_46063438
Zijn ex: http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=profile

[ Bericht 39% gewijzigd door DGK_Tegengas op 07-02-2007 12:06:26 ]
.
pi_46066671
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef RSie het volgende:

[afbeelding]

Hij blijft grappig
OMG, sjonnie
Haleloeja
pi_46066721
maar toch heeftie 'iets' waardoor meiden op hem vallen...Door zijn zogenaamde ‘zachte kant’. Echt zo’n kastanova/player is ‘t…. Of een loverboy type. Eigenlijk haten ze hem (bijv. omdatie je slaat/rare dingen doet) maar tóch houden ze van hem en komen ze steeds weer bij 'm terug (ook door z'n praatjes/mooie gladde praat)

Kijk maar naar Nena… ze hebben al tientallen keren ‘ruzie’ gehad en vaak zie dat ze na 10 seconden weer aan het knuffelen zijn (nadat hij iets zegt/doet o.i.d ).. Ze haat hem (heeft ze vaak gezegt) maar tóch staan ze uitgebreidt afscheid te nemen als ze weg moet.. Ook handjes vasthouden tijdens die video

En hij is ook wel zo’n type voor huiselijk geweld…Als je al zoooooo agressief wordt als een meisje je een klein trapje geeft Gladjanes, met z’n amateuristische gedichten :’)
Haleloeja
pi_46068809
Hihi Brain praat achterstevoren....
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:09:20 #32
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46071771
Brian: ik mis de sex erg.
Natasia: het is moeilijk he, zonder sex.
Brian: als ik nu sex heb met een vrouw , ga ik haar echt laten klaarkomen
het wordt echt een fontein.
.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:11:03 #33
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46071805
Brian: Amanda, wij hebben echt veel plezier gehad vannacht,
rennen over de bedden, springen op de bedden.
Ik heb daarna erg goed geslapen.
pi_46072472
Braindead is zeker weten iemand die vrouwen slaat. Zijn heftige reacties na een ruzie zijn gewoon herinneringen aan de keren dat hij een meid helemaal in elkaar trimde.... hoe hij zich nu moet beheersen omdat er camera's zijn.....
pi_46073016
zijn periode in Amerika; is er al iemand die uitzoekt of daar wat rottigheid naar boven te halen is? misschien is hij wel dat land uitgezet of met politie in aanraking en daarom zo paranoia.
pi_46073092
gatver, als moeder van 2 tiener meiden moet je er toch niet aan denken dat ze met zo'n flapdrol in aanraking komen; krijg je als moeder toch moordneigingen!!! zeker weten!!!
pi_46151161
de koffers van Huub, vuile vuile brainless

"ik ga in handboeien naar buiten"

jajajajajajajaja maak me gek!!!
pi_46151172
LOL Braaaaaaaijun staat op knappen..... hij kan zich niet meer inhouden. En hij heeft het ook over "zijn verleden" wat dus blijkbaar wel degelijk met geweld te maken heeft
pi_46151509
Wat blijft ie nou lullen met z'n "gevangenisstraf"
pi_46151803
en dan zegt zo'n AmanDEL dat HUUB de freak is ... Zitten echt zeulke domme mensen Moet je kijken wat Brian is Die gast gebruikt pas geweld als 't moet.. door zijn 'verleden'... BRIAN is hier de FREAK
Haleloeja
pi_46164184
Dit kan nooit goed aflopen,ik hoop voor Huubke dat ze dat messenblok uit de keuken halen en plastic bestek van een huis van bewaring krijgen.Wat een ongeleid projectiel is die dwaas.
Ik zou hem preventief laten ruimen.
pi_46164246
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 03:30 schreef klootje het volgende:
Dit kan nooit goed aflopen,ik hoop voor Huubke dat ze dat messenblok uit de keuken halen en plastic bestek van een huis van bewaring krijgen.Wat een ongeleid projectiel is die dwaas.
Ik zou hem preventief laten ruimen.
Hij is echt gestoord,misschien iets dierbaars (zijn gitaar) verstoppen,maar dan gaat hij helemaal over de rooie.
pi_46164637
Verstoppen?Midden overdag in de tuin,wodka eroverheen en in de hens steken.
Nena had die frikandel al bij z'n kloten,ze had alleen ff door moeten draaien,Huub had em vannacht wakker moeten maken vanwege die koffers,nu blijft die dreiging bestaan van die labiele swa.
Ik zou niet goed slapen daar met die drie randdebiele zuid amerikaantjes en er snel een eind aan maken,gewoon uitlokken dat junglecommando en wegwezen naar je eigen bosnegerdorp aan de rivier..

[ Bericht 5% gewijzigd door klootje op 10-02-2007 05:12:02 ]
pi_46165447

Dit is Tamara, denk ik.

Bron:www.briankubatz.com
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46165976
onsnapte tbs-er

brrrrr héél vies mannetje
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:51:34 #46
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46166339
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:43 schreef Black_king het volgende:
[afbeelding]

Dit is Tamara, denk ik.

Bron:www.briankubatz.com
Tamara ziet er leuk uit.
pi_46166583
kijk goed naar zijn achternaam! Oosteuropees! en ook dat zijn in de randstad geen lekkere jongens. volgens mij is dat hele Amerika verhaal een dekmantel voor de tijd dat hij hier in de lik heeft gezeten en tijd had om gitaarspelen te "leren" en te lezen.
pi_46167252
http://www.briankubatz.com/moi/ hier staan alle foto's.... veel verschillende kapsels
Haleloeja
pi_46169005
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:05 schreef oosterpark het volgende:
kijk goed naar zijn achternaam! Oosteuropees! en ook dat zijn in de randstad geen lekkere jongens. volgens mij is dat hele Amerika verhaal een dekmantel voor de tijd dat hij hier in de lik heeft gezeten en tijd had om gitaarspelen te "leren" en te lezen.
Inderdaad, hij heeft er wel wat van weg. Eng mannetje
pi_46180889
ik had ooit nog eens respect voor brian, maar dat is echt tot een nul punt gezakt, want die hele discussie van dit was payback was bullshit

Ik vind dat CP's niet hetzelfde zijn als persoonlijke spullen, bovendien zie ik brian nu alleen nog maar als een gestoorde crimineel, vooral zijn agressiviteit baart me zorgen want ik denk als hij door het lint gaat er echt een ambulance gebelt moet worden.

huub heeft tot nu toe alleen CP's gestolen, hier even een kort lijstje van brian

- uitval tegen stefan
- spugen naar stefan
- alle peuken in het zwembad
- ******hoer tegen nena
- wijn over nena
- Beautycase van ilona
- uitlokken van nena, incl schop
- koffers van huub

ben zeker wat dingen vergeten

en dat waagt die crimineel het nog te vergelijken met het stelen van cp's.
ik denk ook echt dat hij toch wel een waarschuwing verdient van de redactie want dit heeft niks meer te maken met childsplay.

ik geef brian de naam crimineel en zal hem ook niet meer anders noemen

sorry moest even mijn gal spuwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')