Oe Psycho. Hier zit een film in.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: AIAIAIA, ik ben echt benieuwd naar de reactie van Carlos op Huub terugkomst,
ik ga echt genieten om dit te zien.![]()
.
Respectloos dus...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is gewoon een vieze vuile gore respectloze rat...
Wat een logica he? Ik zie hem nog wel eens de Domtoren in vliegen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: ik heb die vlieglessen en Brevet nodig ,
dan kan ik sneller van Bonaire naar de ander eilanden vliegen
en kan ik mijn moeder ook meenemen op mijn vluchten.![]()
(Brian die dagelijks kalmerende tabletten gebruikt voor zijn agressie-uitvallen
en slaaptabletten slikt voor de slaapstoornissen !
Krijgt vlieglessen ?)
Zie het meer als gesponsorde rondvluchtjes. Voor een vliegbrevet zul je veel solo moeten vliegen, zie je die man al in zichzelf pratend, met een headset op in een cockpit zitten? De man van de verkeerstoren schreeuwt over de radio zijn longen uit maar bereikt de man van de planeet Poetry niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Krijgt vlieglessen ?)
oftwel Verwijderd vanwege geen opzienbarendheid, niet genoemd in wikipedia, links bijna uitsluitend naar eigen sites, waarschijnlijk ijdelheidquote:No notability, no wikipedia, google links mostly to personal sites. Likely vanity. MosheZadka 10:02, 11 Jun 2005 (UTC)
Whahah die mannetje hoe wilt hij dat gaan doen dan. Je hebt een vliegtuig voor nodig en denk nit dat hij dat kan betalenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Krijgt vlieglessen ?)
[kuwatzmode]Een vliegtuig kopen? Een vliegtuig kaap je toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah die mannetje hoe wilt hij dat gaan doen dan. Je hebt een vliegtuig voor nodig en denk nit dat hij dat kan betalen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
Ik heb paar keer even gekeken maar toen deed ie nauwelijks wat. Wat ik wel heb gezien is een geile kop met een heeeerlijk lichaam en een fijne ochtendlulBrian is hot
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
Ik heb paar keer even gekeken maar toen deed ie nauwelijks wat. Wat ik wel heb gezien is een geile kop met een heeeerlijk lichaam en een fijne ochtendlulBrian is hot
als jij een vrouw was geweest, was je een ideaal loverboy slachtoffer geweest... dat soort types als jouw zijn dol op die rattekoppenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
ik vond hem in het begin ook aantrekkelijk, zonde dat ie zoeen irritant bekkie en verrot karakter heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
VAN WELK PLANEET KOM JIJ......als je hangzakkies wilt zien ken je ook naar artis gaan hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
Brainquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:59 schreef tuinfluiter het volgende:
(Sexfeest, gesprek Brian en Amanda)
Brian: Huub is de grote schuldige aan alles, je hebt mij vorig weekeinde
beloofd dat je nooit meer erg dronken wilt zijn.
Amanda: Jij had beloofd altijd voor mij respect te hebben.
Brian: De sex-party was niet echt een succes,
dus heb het daar niet meer over? Ja ?
Amanda: Stom en dom, als je HET doet, doe het dan goed.
Brian: Huub is een grote sex-maniak, wil je dat ik je tegen hem bescherm ?
Zeg het me? Of moet ik je aan jou lot overlaten?
Amanda: Huub is lief en netjes tegen mij geweest.
Brian: Wees blij, wees blij, wees heel blij................
.
Is een fijne ochtend lul wel boeiend?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef Ahura het volgende:
Jezus, is dat nou zo boeiend..?
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef PokerJoker het volgende:
Nou ik vondt huub beneden alle peil tegen domme jaap, maar dit schiet me toch ook ff in het verkeerde keelgat
VIEZE VUILE KUT CRIMINEEL, vuil gluiperig straatvechtertje, zielige kleine-slapende-meisjes verkrachter, met je achterlijke scrotumkapsel....
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Afspiegeling )
Brian: DGK is een afspiegeling van het echte leven,
Nederlanders tegen de Buitenlanders.
.
Als Brian een weerspiegeling van de buitenlanders in Nederland zou zijn dan zou ikinderdaad discrimineren en fel tegen buitenlanders zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Afspiegeling )
Brian: DGK is een afspiegeling van het echte leven,
Nederlanders tegen de Buitenlanders.
.
lol waarom ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:37 schreef k_i_m het volgende:
Boehoehoeee, wat een huilie zeg. Van mij had ie een extra draai om zijn oren gehad wegens het ontbreken van ballen.
jonge jij moet de serie maar eens volgen voor datje wat zegt...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef SlagerKorrel het volgende:
Hoe werkt dat in zijn hoofd??
Hij "had iets" met Nena, twee weken geleden. Sinds vorige week stopt-ie zijn plasser in Amanda, die eigenlijk alleen een 'break' heeft met haar vriend.
Gisteravond staat-ie met een of andere Griekse gast-chick onder de douche te paren. En vervolgens wordt-ie kwaad op Amanda, omdat zij met Huub zoent.
Uh, haak ik af... hoe egocentrisch ben je dan zeg, ga bij jezelf te rade. Dat zeg ik je!
Waarom ga je ook niet even op die andere punten in?quote:Op donderdag 15 maart 2007 04:46 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
jonge jij moet de serie maar eens volgen voor datje wat zegt...
die amanda heeft zichzelf helemaal aangeboden ze zij:''ik ben toch vrijgezel'' en ''mag ik bij je slapen ?''
Je kunt het hem niet verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |