Je weet wat Ing. betekend?quote:
Ach ja, zo op vrijdagavondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Elounda het volgende:
Whoehahahaha...
Jullie zijn geestig, echt waar![]()
![]()
Ik dacht "die van Ik Ruk" laat ik achterwege, ook zo'n standaardgrappie van Wederhelft.
hm daar denken de lady's maar al te duidelijk anders overquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:15 schreef zaadjuh het volgende:
hij heeft echt een rotkop die gozer blehh...tis net een konijn
uhuhquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
hm daar denken de lady's maar al te duidelijk anders over
sja, zo zie je maar weer, sommige "lady's" zijn niet echt goed wijs..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
hm daar denken de lady's maar al te duidelijk anders over
op gebied van persoonlijkheid kun je het geen lady's noemen maar boy ze zijn lekker !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:46 schreef miesy het volgende:
[..]
sja, zo zie je maar weer, sommige "lady's" zijn niet echt goed wijs..
mooi, daar zijn we dan over uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:51 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
op gebied van persoonlijkheid kun je het geen lady's noemen.
maarja je hoeft geen sterke persoonlijkheid te hebben om het uiterlijk van iemand te beoordelenquote:
klaarblijkelijk, anders zou je zijn gedrag niet steeds maar goed proberen te praten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:25 schreef blake_revenge het volgende:
jah maar ik vind dat brian persoonlijk weinig mankeert![]()
omg ? waar zeg ik dit ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:30 schreef miesy het volgende:
[..]
klaarblijkelijk, anders zou je zijn gedrag niet steeds maar goed proberen te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |