Nee , je denkt realistischquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:45 schreef Sebi het volgende:
Brian heeft zijn 'krakersoutfit' maar even in de kast gehangen nu er een nieuwe prooi in de villa is...(of denk ik nu te slecht?)![]()
Nee hoor, gewoon realistischquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:45 schreef Sebi het volgende:
Brian heeft zijn 'krakersoutfit' maar even in de kast gehangen nu er een nieuwe prooi in de villa is...(of denk ik nu te slecht?)![]()
Ze wordt meteen ingepalmt door haar Judas. Natasia was de eerste die het over eruit stemmen had gisterenavond.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:49 schreef jacqjacq het volgende:
amanda tegen natasia: zonder jou had ik het wel erg moelijk gehad hier, echt waar
natasia: echt waaaaaaahaaar? och schatje, ik help je wel hooohoooor
amanda moest eens weten hoe natasia achter haar rug om over haar praat
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:55 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff....Natasia is haar meteen aan het stalken.....![]()
Amanda gaat het nog zwaar krijgen met die DarkTerror in je voetsporen de hele dag......ik hoop voor haar dat ze inziet dat ze beter met het Nena-groepje kan aansluiten, maar ik twijfel nog aan haar verstandelijke vermogen.....beetje beïnvloedbaar is ze wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:59 schreef Sebi het volgende:
[..]
Is dat niet minstens even erg als fysiek geweld? Ik de 'echte' wereld kan je dat toch minstens een straatverbod opleveren (ik spreek niet uit ervaring overigens
)
Huub bood haar een kans om bij the good side off the road te wandelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef T-lex het volgende:
Ach...ze zijn allemaal het zelfde.![]()
Huub liet er gisteren anders ook geen gras over groeien.
Die gaf d'r al gelijk weer het stempel "Charlie's Angel", mag ze dat a.j.b. zelf uitmaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |