Dat is correct.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:20 schreef Plots het volgende:
Dit is toch die vriendin die Nena had laten komen? Toen vroeg ze wat Nena van Brian vond enzo
Jij hebt echt opgelet hè, de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef cohen het volgende:
de eerste naaktbeelden vanuit de kooi
[afbeelding]
ehm, nou ik volg het allemaal niet zo intensief, maar dit zullen toch wel de eerste naaktbeelden van aMANda zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt echt opgelet hè, de afgelopen weken.
Dat wordt nog wat, lekker zo'n borderliner in het huis.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:22 schreef Sporti het volgende:
« Reply #5 on: Today at 09:24:01 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Amanda Balk vervangt Nena Lammerts van Bueren;
Nieuwe bewoner in lingerie;
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
Facts;
-heeft fake boobs sinds dr 15de (met goedkeuring van haar moeder!)
-heeft vorige jaar 'gezeten' wegens aanranding van haar eigen zusje (moeder heeft haar aangegeven)
-heeft gewerkt bij HOOTERS
-werkt in een lingerie-winkel
-kent nena sinds haar 13de
de tamtam gaat inmiddels rond![]()
Nee hè.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Sporti het volgende:
Sorry vergat bron te vermelden komt van Mamjo.com
waarschijnlijk had ze haar krabbeltje al gezet en om nou 10.000 euries neer te lappen om nog voordat je binnen bent geweest te stoppen is ook zoiets.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
In COS gaat de discussie of Amanda wel in dat huis had moeten gaan zitten. Hoort ze er, als beste vriendin, niet voor Nena te zijn? Nena, die de meest bizare episode van haar leventje zojuist achter de rug heeft?
Ik vind van wel. Dit doe je niet, als "beste vriendin". Ze wist enige uren van tevoren dat Nena het huis zou verlaten, en dat ze dus niét mét Nena in het huis zou komen. Daarop had ze moeten weigeren.
Op deze manier pakt ze als het ware een unieke ervaring van Nena af. Nog los van het feit dat Nena natuurlijk dólgraag met haar had willen bijpraten, over het huis, over wat er de afgelopen maanden in de buitenwereld heeft plaatsgevonden, wat er binnen hun vriendenkring is gebeurd etc.
Ik denk dat Amanda de hele tijd al jaloers was op Nena. Zoals ze altíjd stiekem al jaloers is geweest op Nena. Nena die de mannen van zich af moet sláán. Nena die zó mooi is dat mensen achterom kijken als ze langsloopt. Goed, lelijk is Amanda ook niet. Maar Amanda is een leuke Audi, Nena een Porsche.
Amanda is Panorama, Nena weigert de Playboy.
Mamjo is helaas vol leugens. Dus of dit ook klopt, betwijfel ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Sporti het volgende:
Sorry vergat bron te vermelden komt van Mamjo.com
Dát is inderdaad óók nog een mogelijkheid!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:43 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
waarschijnlijk had ze haar krabbeltje al gezet en om nou 10.000 euries neer te lappen om nog voordat je binnen bent geweest te stoppen is ook zoiets.
Dat hadden die drie hoeren van Huub hem verteld, dat ze haar hadden gezien op de wallen, hihi. Zou me nog niets verbazen ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:59 schreef theo_janssen het volgende:
Natasia ex prostituee??
Wat wijst volgens jou op borderline dan? Wat van deze facts?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, lekker zo'n borderliner in het huis.![]()
een gut-feeling.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Wat wijst volgens jou op borderline dan? Wat van deze facts?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |