Jep, check ook vorig topicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
doen jullie dat tegelijkertijd bij een van die mokkeltjes ofzo?
Idd, vooral met die muis bij de poesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gisteren liep het als een trein, ik vond het erg vermakelijk.
Rub mouse on your vagina.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, vooral met die muis bij de poes
Koos Kansloos awardquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef Stretto het volgende:
Link van TS is keiharde spam... reflinks all over the place
Daarom gaf ik ook een spam vrije link, maar dat werd niet gewaardeerd..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef Stretto het volgende:
Link van TS is keiharde spam... reflinks all over the place
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef MutedFaith het volgende:
lolz
die glasbak heeft t toch maar mooi voor elkaar.
(En ik heb ondanks deze actie gisteravond toch nog m'n presentatie gehaald zojuist!)
Nee, alles wat minderjarig is, is absuluut verboden aanwezig te zijn in de studio..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja.. miss werken ze wel voor glasbak
Freesexchat.tk steelt gewoon de links van LiveJasminquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook een spam vrije link, maar dat werd niet gewaardeerd..
Nee, het is geen kwestie van stelen. Betaald doorlinken is het. Voor elke signup bij livejasmin, krijgt freesexchat een bepaald percentage van de winst van die signup of een eenmalig vast bedrag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Freesexchat.tk steelt gewoon de links van LiveJasmin![]()
Oftewel voortaan linken naar livejasmin.comquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van stelen. Betaald doorlinken is het. Voor elke signup bij livejasmin, krijgt freesexchat een bepaald percentage van de winst van die signup of een eenmalig vast bedrag.
Harde knaken verdienen daarVoor die site owners van freesexchat dan..
Of mijn affiliate ID in the link zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Stretto het volgende:
[..]
Oftewel voortaan linken naar livejasmin.com![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:12 schreef BasOne het volgende:
Too cuuuute, kon het niet over m'n hart verkrijgen om di lief dingetje in de maling te nemen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de rest kicked me iedre keer
Jammer dat er toch weer altijd dit soort opmerkingen gemaakt moeten wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:09 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]jammer dat zulke cuties dan camsletje worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |