quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ssra was een kloon van k33t en die is gebanned en dus is nu de kloon gebanned. ssra post in dit topic en dus dacht ik laat ik 't hier melden.
Hij wilde toch niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe staat het met het balletje Kasta? Al weer iets gehoord van de redactie?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Loopt dit nog steeds?
Het loopt alwéérquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Loopt dit nog steeds?
Ben je nog in de race dus?quote:
As alwaysquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nog in de race dus? [afbeelding]
Hoeren, hash, Hertog-Jan, Heroine... Werk ik gewoon iedere dag een andere letter af qua genotsmiddelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:09 schreef Ladyxima het volgende:
Oeh, k zou het hilarisch vinden, als kasta in de kooi zou gaanelke avond zuipen just like huub, of niet dan?
zou je dan ook aan de hoeren gaan?
Naja, er zullen sowieso een paar duizend bekenden zijn die iedere dag gaan intunen om te kijken wat ik nu weer uit ga halen; is toch weer een verdubbeling van de kijkcijfersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Hihi, als jij erin gaat ga ik al helemaal niet beginnen met kijken
Okay, stiekem wel
Paar duizend bekenden nog welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, er zullen sowieso een paar duizend bekenden zijn die iedere dag gaan intunen om te kijken wat ik nu weer uit ga halen; is toch weer een verdubbeling van de kijkcijfers
Bekend wil nog niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk populair ben héquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Paar duizend bekenden nog wel
Populair mannetje
Ik vind iemand redeijk populair als duizenden mensen hem willen kennen opzichquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bekend wil nog niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk populair ben hé.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |