Nou nee, met dit soort typjes heb ik helemaal níks meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Elke bewoner heeft een eigen topic met foto's hè.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef kastanova het volgende:
Gokje; ze komt nogal simpel over?.
Weinig mensen die die weddenschap met je aan zullen gaan. De kans dat jij (of welke man dan ook) er overheen mag is te groot. Lach een keer vriendelijk naar d'r en ze zit bij wijze van spreken al met open mond op d'r knietjes voor je.quote:Nah, misschien als weddenschapje...
Grootspraak dat ik moeite zal doen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:39 schreef FMCS het volgende:
Ik durf die weddenschap makkelijk aan, want het blijft toch wel grootspraak van kastanova dat hij eens moeite zal doen om in DGK te komen.
Hmmmz, been there, done that, got the t-shirt (serieus, ligt nog in de kast) maar was slechts een eenmalig experimentjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
Weinig mensen die die weddenschap met je aan zullen gaan. De kans dat jij (of welke man dan ook) er overheen mag is te groot. Lach een keer vriendelijk naar d'r en ze zit bij wijze van spreken al met open mond op d'r knietjes voor je.
Tenminste, mits je niet hypocriet bent. En hypocriet is in Amanda's belevenswereld een héél breed begrip.
![]()
Nou, als ik zie hoe je hier blijft reageren, en hoeveel moeite in je posts steekt, dan krijg ik wel hiervan juist een ander idee, wat je ook mag beweren...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef kastanova het volgende:
Nope, heb zelfs gemeld dat ik juist géén moeite zou doen...
Huhquote:Hé danny, gezien de stompzinnigheid hebben weer een kloon van die ene stumperd te pakken.
Dat het jou een kwartier kost om een grammaticaal stukje gebrabbel te posten, wil nog niet zeggen dat het mij evenredig veel moeite kost natuurlijk, dweeb...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef FMCS het volgende:
Nou, als ik zie hoe je hier blijft reageren, en hoeveel moeite in je posts steekt, dan krijg ik wel hiervan juist een ander idee, wat je ook mag beweren...
Ja das flauw hij kan nu niet meer antwoorden op jouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat het jou een kwartier kost om een grammaticaal stukje gebrabbel te posten, wil nog niet zeggen dat het mij evenredig veel moeite kost natuurlijk, dweeb...
What else is newquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Word je gestalked kasta?
lekker fokken...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef sanni het volgende:
de topic-header en TS
Gooi er dan gelijk nog wat andere FOK!kers bij
![]()
![]()
Als ik de meetingfoto's zo af en toe zie, zal het dan een nog duffere teringbende worden dan het nu al isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef sanni het volgende:
de topic-header en TS
Gooi er dan gelijk nog wat andere FOK!kers bij
![]()
![]()
Laat je tieten zien aan de "ballotage"-commissie, dan komt het vast goedquote:Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef Scandalous het volgende:
Nou na al die grootspraak wil ik het wel zien, hoe geweldig leuk jij het daar zal maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |