quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan deze bevestiging wilde ik horen!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
Wie weet besluit ik na een week wel om te bellen kijken of ze nu respect voor me hebben.
ik heb tot mijn 10de nooit hulp en begeleiding gehad en dat krijg je ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef Lentigo het volgende:
Houd er trouwens wel rekening mee dat je 14 bent.. je vindt jezelf waarschijnlijk al een hele man, maar je bent nog een kind. Dit is niet vervelend bedoeld, maar het is zo. Je kunt niet alles alleen, je hebt hulp en begeleiding nodig en dat is niet erg. Dat hoort zo, je hoeft dat ook niet te kunnen.
En dat beviel zo goed dat je die situatie weer opnieuw in wilt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
ik heb tot mijn 10de nooit hulp en begeleiding gehad en dat krijg je ook niet.
nee niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef Cosworth het volgende:
Waar woon je eigenlijk? En waar wil je heen? Amsterdam, Utrecht, of toch het altijd gezellige Rotterdam?
Nou ik heb er nooit problemen mee gekregen behalve hetgeen dat:"jeugdzorg " heetquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef Cosworth het volgende:
[..]
En dat beviel zo goed dat je die situatie weer opnieuw in wilt?
Je hoort het verhaal maar van 1 kant. Die pleegouders hebben wellicht redenen voor wat ze doen. Waar staat dat TS niet (regelmatig) steelt en/of spijbelt en/of drugs gebruikt en/of met verkeerde mensen op stap gaat en/of liegt en/of [enzovoort].quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef Lentigo het volgende:
Als ik jou zo hoor doen je pleegouders behoorlijk hun best om je te begeleiden! Voor jouw gevoel is dat echter iets te enthousiast.. je voelt je bijna bespioneerd. Leg dat aan ze voor, dan kom je ergens!
Waar dan wel? En nee, als je net zo tegen je pleegouders praat als je hier op het forum doet, begrijp ik dat ze je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
nee niet eens in de buurt.
En met ze praten heeft geen zin
Als z'n pleegouders echt wat om hem geven vinden ze hem wel weer. Denk dat iedereen op jonge leeftijd wel eens weg is gelopen omdat ie effe boos was. Maar ook iedereen was een paar uur later weer thuis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan? Dan heeft hij z'n pleegouders te grazen genomen en staat hij op straat met een handvol geld en wat kleding en geen uitzicht. Dat geld raakt toch echt een keer op hoor en blijven jatten is geen optie. Zonder ID-kaart wordt werk zoeken ook verdomd lastig. Weglopen is een tijdelijke oplossing.
Dat ligt al een jaar achter me en dan niet eens drugs foute vrienden maar alleen een paar keer een winkel diefstal gepleegtquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Je hoort het verhaal maar van 1 kant. Die pleegouders hebben wellicht redenen voor wat ze doen. Waar staat dat TS niet (regelmatig) steelt en/of spijbelt en/of drugs gebruikt en/of met verkeerde mensen op stap gaat en/of liegt en/of [enzovoort].
Als ik 'm zo inschat, is het geen lief, klein, gehoorzaam, pluizig tienertje. Maar gewoon een opstandige puber die alles doet wat je als ouder niet wilt. En tsja, dan ga je op zo iemand letten.
En jij denkt dat ze doordat jij wegloopt respect voor je krijgen? LOLquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef hulpeloosje het volgende:
kijk daar heb ik wat aan!
Ik wil ze gewoon duidelijk maken dat dit niet de juiste leeftijd is om een jongen met een raar verleden aan een kort lijntje te houden.
Wie weet besluit ik na een week wel om te bellen kijken of ze nu respect voor me hebben.
Ze roepen wel dat ik geen respect voor hen heb maar ik scheld ze nooit uit of sla ze niet maar ik krijg er niks voor terug.
En ze zeggen dat het van 2 kanten moet komen
Dan gaat ie naar een ander vriendje. Of werken, want een baan heb je zo gevonden. En dan koopt ie een huis. Want als je illegaal bonen plukt terwijl je s'avonds nog wat 'bijklust' verdien je 100 euri per dag, en daar kun je makkelijk een hypotheek van betalen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:00 schreef Nyck het volgende:
En als ze na 4 weken nog geen respect hebben; dat de moeder van dat vriendje vind dat je nu echt weg moet; je geen eten meer hebt; je pet hebt verkocht en de wouten je nu wel herkennen maar je bent niet als vermist opgegeven, wat dan ????
nee zo praten ze tegen mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:59 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Waar dan wel? En nee, als je net zo tegen je pleegouders praat als je hier op het forum doet, begrijp ik dat ze je niet serieus nemen.
Toen je dat deed, had je moeten bedenken dat je de jaren erna een probleem zou hebben. Jammer joh.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
Dat ligt al een jaar achter me en dan niet eens drugs foute vrienden maar alleen een paar keer een winkel diefstal gepleegt
Dat moet het, en weglopen van de mensen die jou in huis genomen hebben gaat het niet worden. Die mensen hebben hun redenen, maar als je die niet eens wilt aanhoren, omdat zowel jij als hun zo vastzitten in die loopgraven van jullie, zie ik weinig kans op vooruitgang.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:51 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan!
Ik wil ze gewoon duidelijk maken dat dit niet de juiste leeftijd is om een jongen met een raar verleden aan een kort lijntje te houden.
Ze roepen wel dat ik geen respect voor hen heb maar ik scheld ze nooit uit of sla ze niet maar ik krijg er niks voor terug.
En ze zeggen dat het van 2 kanten moet komen
Wat je kunt doen is eerst effe proberen uit te leggen wat er met je aan de hand is. Negeren ze het en blijven ze het flauwekul vinden, dan gewoon je koffers pakken. Kom je er gauw genoeg achter hoeveel ze om je geven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef hulpeloosje het volgende:
[..]
nee niet eens in de buurt.
En met ze praten heeft geen zin
ach jonguh lul niet zo dom.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:01 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dan gaat ie naar een ander vriendje. Of werken, want een baan heb je zo gevonden. En dan koopt ie een huis. Want als je illegaal bonen plukt terwijl je s'avonds nog wat 'bijklust' verdien je 100 euri per dag, en daar kun je makkelijk een hypotheek van betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |