Stage opdracht is echt treurig, 15 A4-tjes met domme vragen (Ik kan het in principe in 1 dag maken). Dan heb ik nog een stage opdracht hier (van het bedrijf zelf) hiervoor moet ik hun hele netwerk in kaart brengen, wat best een grote klus is omdat het een oud gebouw is waar niets is gedocumenteert.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet je precies doen dan, en wat is je stageopdracht?
HansU, jij ook bedankt voor de gezelligheid en voor je gespam elke dagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:59 schreef HansU het volgende:
Mensen, ik ga er zo vandoor. Bedankt voor de gezelligheid hier, suc6 op jullie stages, voor zolang ze nog duren en ik zie jullie nog wel eens op Fok! neem ik aan.
Ik zal hier nog wel eens langskomen natuurlijk
Dag allemaal
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
HansU, jij ook bedankt voor de gezelligheid en voor je gespam elke dagjij ook suc6 met wat je nu verder gaat doen
ciao!
heb hier op de afdeling net getrakteerd op Boeren Appelvlaai van de AHquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:03 schreef HansU het volgende:
[..]
![]()
Tot ziens mensen, ik ga zo me laatste bakje choco doen en afscheid nemen van iedereen.
Je vergeet o.a pennen jatten ;Dquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb hier op de afdeling net getrakteerd op Boeren Appelvlaai van de AHstraks maar ff afscheid nemen, iedereen een handje geven, pasjes inleveren, zooi uit het huisje opruimen en in de auto doen, dan sleutel inleveren en richting huis (met de sub op vol
...)
wilde al een handdoek / laken-pakket meenemen, maar daar staat geen Center Parcs op, we hebben op kantoor ook niet veel spullen met Center Parcs erop, dus valt niet veel te jattenquote:
weet wel waar de sleutel ligt voor het alchol-, drukwerk- en kantoorartikelenmagazijn, misschien is dat wel wat...en een outfit van Center Parcs is nou niet echt zo mooi dat ik het mee zou willen nemenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef Teije het volgende:
Spijtig, Ik kan zo'n beetje een hele outfit bij elkaar jatten van al het promotie materiaal
ik heb ook een heel raar gevoel, besef nog niet echt dat ik volgende week gewoon niet meer in een huisje zit enzo, dat ik niet meer zondagavond terugrijdt enzo... en thuis heb ik natuurlijk weer een onbeperkte datalimiet, geen filter die sites blokt en gewoon weer MSNquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:18 schreef HansU het volgende:
Te chill voor woorden dit, gewoon te chill. Ik zit nog eventjes hier. Maar dat gevoel dat ik ieder moment gewoon weg kan lopen en niet terug hoef te komen is echt zo lekker.
heb me btw al doorgestreept in de OP en op Wiki.
wat voor stage doe je dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:27 schreef Zaktuig het volgende:
ik meldt mij aan, zit op internationale stage in Hull, Engeland, voor 5 maanden, nog een lange tijd dus. Wordt veel Fok!-en.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel.
Want ik kan niet op Fok op mijn stage.
ICT, wat ik moet doen is nog niet echt duidelijkquote:
kun je wel doen, website over het bedrijf (eventueel occasions enzo)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:36 schreef Zaktuig het volgende:
[..]
ICT, wat ik moet doen is nog niet echt duidelijkik doe in principe opleiding Applicatie Ontwikkelaar, wat inhoudt dat ik programmas zou moeten schrijven, of websites ofzo, maar ik werk hier bij een grote auto garage. Ik dacht dat ik dus voor hun een soort van website zou moeten gaan maken, maar ze weten zelf ook nog niet echt wat ze me moeten laten doen, haha..
![]()
![]()
en dan vond ik het al balen dat Partyflock, Video Google, Q-Dance en Youtube hier geblokt worden! heb echt medelijden met je...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, messageboards are disabled.
WTF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |