Ja dat stond op de verpakking idd. Maar ze bedoelen: Het duurt 10 weken voordat het klavertje op een klavertje lijkt. Dus komt er waarschijnlijk eerder iets boven de grondquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:33 schreef blrrrt het volgende:
Je weet dat het 10 weken (dus 70 foto's) duurt voordat er iets boven de grond komt hè?
Verder is dit gewoon een TVP![]()
Ik kreeg vanmiddag 4 doosjes van de kassajuffrouw, terwijl ik maar 2 euro uitgaf!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:39 schreef -Marjo- het volgende:
Oja, ik moet ze ook nog planten. Ik heb 5 van die doosjes...
Wat lief!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:40 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag 4 doosjes van de kassajuffrouw, terwijl ik maar 2 euro uitgaf!![]()
![]()
Je krijg er maar 1 als je boven de 10 euro kooptquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ook 2 doosjes gekregen.
In principe wel jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:31 schreef buzzer het volgende:
Gaan we die klavertjes nu met zijn allen uit de grond kijken ?
IS dat de bedoeling van dit topic ?
Volgens mij wordt er bedoeld dat er binnen 10 weken een goed gevormd klavertje staat, het lijkt me dat hij wel eerder boven de aarde komt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:59 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb 8 doosjes. Waarvan 5 geplant. Maargoed, 10 weken wachten dus dat duurt nog wel even.
Dat kan ook. Ik denk trouwens wel dat er meer dan 1 klavertje uit een bolletje komt, gezien de dichtheid waarmee ze normaal in het veld staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bedoeld dat er binnen 10 weken een goed gevormd klavertje staat, het lijkt me dat hij wel eerder boven de aarde komt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Webgangster het volgende:
tvp de komende 10 weken dan maarhehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |