een hond een bot voor zn neus hangen, of een konijn en een wortelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Vrouwen van Nederland onthoud het!
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:58 schreef a-child-in-chains het volgende:
vrouwen zijn geboren Bi-Hoeren.
Ze Pijpen én ze Likken...... Daarom hoeven ze ook nooit gefrustreerd te zijn.
Er is altijd wel wat om handen.
Ikke?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik proef lekker.
Jij zult het nooit weten van jezelf dus ?
Nee TS bedoelde ik.quote:
Ik ken anders aardig wat kerels die zichzelf wel eens geproeft hebben. Misschien geven mannen het niet zo snel toe als vrouwen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mannen doen het over het algemeen niet. Eerder hele erge uitzondring dan regel.
Vrouwen daarentegen hebben die aangeboren nieuwsgierigheid.
Dat zegt toch al wat.....
ik weet niet wat er uit jou komt maar voor zover ik weet hoort dat natuurlijk te zijn hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
...
1. Je hebt het ze opgedragen/hebt zitten zeiken dat ze het es moeten doen onder het mom van 'openminded-heid'
Er is niks openminded aan iets opdringen wat onnatuurlijk is...
...
dat hoort allemaal bij de showquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef RickoKun het volgende:
GEIL!
Maarreeeee, vinden jullie dat niet een beetje frapant om dat te doen? Na het vingeren eventjes flink die sapjes naar binnen schrokken?
Ikzelf vind menig poes heerlijk! Maar ik ga tog ook niet mijn eigen pikvocht oplikken (sja, wat moet ik anders voor contra-voorbeeld geven)?
Dank u voor uwer reacties!
Met tepelige groeten,
De worstman
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet niet wat er uit jou komt maar voor zover ik weet hoort dat natuurlijk te zijn hoor
Nee, meest 'ervaren' meisje dat ik gehad heb. Die 28 jongens heeft ze wel gehad geloof ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dan heb je te maken gehad met een meisje dat nog vrij pril is met sex?
Neuk er na een jaartje dan nog een keer. 28 jongens verder en ze vind het vast wel tof.
Doe eens even normaal kerel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Jullie vrouwen zijn onmogelijk echt.
Ik denk:
1. Je hebt het ze opgedragen/hebt zitten zeiken dat ze het es moeten doen onder het mom van 'openminded-heid'
Er is niks openminded aan iets opdringen wat onnatuurlijk is...
2. Het was eerder een geintje om jou te laten lachen.... En lachen deed je.
Vind jij het geil als vrouw dat een man zijn eigen sperma eet?
Of bedoel je dattie jou beft nadat ie in je is geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |