abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 februari 2007 @ 14:21:20 #51
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46202676
ik ook niet. Er zijn sowieso maar weinig NECers op Fok. tenminste niet veel die hier posten. Dat is wel te zien aan het topic nummer. 15 is niks vergeleken veel andere clubs.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46203114
Klopt. Een mooi interview met Been deze week in VI trouwens zeg. Hij is volgens mij echt een soort jonge De Mos.
Slim als mens, tacktisch sterk (zat), kan groepscohesie creeëren, laat het elftal beter voetballen, maakt voetballers beter, geef de jeugd een kans, kortom er is een duidelijke Been-manier te ontdekken. Kleine revolutie, net als bij Vitesse.
Wat jullie ontbeert is een 'reputatie' en geld, dat zegt hij zelf ook (laatste iig). Als dat de komende tijd weer aan gaat trekken, damn dan kan NEC echt definitief naar subtop, hoe relatief definitief ook is
Begin nou niet, je vergelijkt alles met Vitesse Ik vind die Been echt een hele goede trainer, met een duidelijke visie en net als De Mos zegt hij dingen waarvan wij het allemaal denken, maar het nooit iemand horen zeggen in de voetballerij. Natuurlijk weet ik nu net weer geen voorbeelden, en ga het ook niet helemaal opzoeken. Verder overeenkomst tussen De Mos en Been is het lelijke uiterlijk. Been is een pedofiel en De Mos heeft een dikke neus.

Gelderland
  zondag 11 februari 2007 @ 14:55:08 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46204118
Mario is wel veel grappiger
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_46204239
Daarmee compenseert hij weer het een en ander
  zondag 11 februari 2007 @ 15:10:45 #55
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46204793
Gelderland idd! Vind het toch wel mooi dat NEC en Vitesse beide zo goed hebbe gepresteerd tegen Ajax. Vitesse natuurlijk iets beter, maar toch NEC heeft Feyenoord mooi geklopt, dat moet Vitesse nog maar ff zien te doen.
De rivaliteit tussen NEC en Vitesse is mooi, maar er zou wel iets meer van een Gelderland gevoel moeten zijn. Brabantse clubs hebben wel meer zoiets. Het kunnen onderling elkaars rivalen zijn maar dat Brabantse hebben ze gemeen. Nu komt dat misschien ook wel door de grootte en diversiteit van Gelderland (toch de grootste provincie van NL)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 11 februari 2007 @ 15:16:55 #56
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_46205023
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef DeVinger het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK-ers hier die naar de uitwedstrijden gaan?
Ik ga naar veel uitwedstrijden op vrij vervoer of autocombi.
Vites uit is de enige wedstrijd die ik per buscombi bezoek.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_46205403
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Gelderland idd! Vind het toch wel mooi dat NEC en Vitesse beide zo goed hebbe gepresteerd tegen Ajax. Vitesse natuurlijk iets beter, maar toch NEC heeft Feyenoord mooi geklopt, dat moet Vitesse nog maar ff zien te doen.
De rivaliteit tussen NEC en Vitesse is mooi, maar er zou wel iets meer van een Gelderland gevoel moeten zijn. Brabantse clubs hebben wel meer zoiets. Het kunnen onderling elkaars rivalen zijn maar dat Brabantse hebben ze gemeen. Nu komt dat misschien ook wel door de grootte en diversiteit van Gelderland (toch de grootste provincie van NL)
Ik heb niks met Gelderland, ik heb iets met Nijmegen.
  zondag 11 februari 2007 @ 16:03:46 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46206756
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:10 schreef Zero2Nine het volgende:
De rivaliteit tussen NEC en Vitesse is mooi, maar er zou wel iets meer van een Gelderland gevoel moeten zijn.
Karel A. heeft niet veel vrienden gemaakt door te opperen dat er maar plek is voor 1 club
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_46207007
Het zou leuk zijn als de rivaliteit overslaat in gezonde rivaliteit, en elkaar iets meer licht in de ogen gunt. Bovendien kan men best wat aan elkaar hebben denk ik.
  zondag 11 februari 2007 @ 16:46:30 #60
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208333
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef DeVinger het volgende:
Het zou leuk zijn als de rivaliteit overslaat in gezonde rivaliteit, en elkaar iets meer licht in de ogen gunt. Bovendien kan men best wat aan elkaar hebben denk ik.
Jazeker meer samenwerken met jeugdopleiding e.d.

Ach ja het is ook alleen maar bij het voetbal. Op andere gebieden gaat het prima samen. Ze delen een hogeschool, Knooppunt Arnhem - Nijmegen, samenwerking met Airport Weeze kan Arnhem en Nijmegen beiden een regionaal vliegveld bezorgen en noem maar op.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 11 februari 2007 @ 16:49:49 #61
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208428
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ik heb niks met Gelderland, ik heb iets met Nijmegen.
Ja dat bedoel ik dus. dat is volgens mij overal in Gelderland. Mensen van de veluwe hebben daar wat mee, niet met Gelderland, mensen uit de achterhoek idem en Arnhem en Nijmegen ook. Maar dat is jammer want Gelderland heeft best een historie om trots op te zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 11 februari 2007 @ 17:01:42 #62
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46208805
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46232315
quote:
’NEC heeft interesse in Ogunsoto’
Door: JJ | Gepubliceerd: Vandaag 10:50 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:55 | 1 reactie

Patrick Ogunsoto heeft opnieuw de weg naar het doel gevonden. Tegelijk hebben ook de Nederlandse eersteklassers de weg naar Ogunsoto gevonden. Liefst 6 clubs uit de eredivisie volgden de prestaties van de aanvaller afgelopen weekend.

Ogunsoto scoorde afgelopen weekend 2 keer tegen Bergen en bezorgde Westerlo zo de overwinning. Met 16 doelpunten is Ogunsoto topschutter in de Belgische competitie en dat ontgaat ook de Nederlandse clubs niet.

Zo zaten scouts op de tribune van NEC, Willem II, Feyenoord, Sparta Rotterdam, De Graafschap. Ook PSV zag Ogunsoto eerder al aan het werk.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 12 februari 2007 @ 12:47:22 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46234358
Lijkt me niet echt haalbaar.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46350120
RKC thuis oprollen of op z'n Gelders verliezen in de wedstrijden die je móet winnen?
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:12:46 #66
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46350569
RKC oprollen. Ik moet wel zeggen dat RKC goed uit de winterstop lijkt te zijn gekomen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:20:37 #67
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46359785
RKC is zeker sterker geworden sinds de winter. Aan de andere kant zijn we compleet, dus het kan een mooie pot worden!

Oh, en afscheid van Boutahar, zie ik nu
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_46375014
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:49 schreef DeVinger het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK-ers hier die naar de uitwedstrijden gaan?
Jep, alle thuis- en uitwedstrijden. Als het even kan ga ik de uitwedstrijden met eigen vervoer.
pi_46411675
Viva Barreto! Ik ben blij dat hij zo gelukkig is

En ook goed voor de ranglijst dit, we hebben nu ook zo een club ingehaald, ben ff vergeten welke, maar toch mooi.
pi_46412783
Wat was dat nou voor opstootje op het veld in de rust?
Theo Cornelissen was er ook bij betrokken, volgens mij.
Onbegrijpelijk dat hij bij een opstootje betrokken raakt.
Weet iemand wat meer?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 18 februari 2007 @ 09:04:53 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46418482
Het was al aan de gang toen ik keek, was tussen een wisselspeler van RKC en iemand met een oranje "wegwerker"-jas. Aanleiding heb ik dus ook gemist.

Zo goed als de eerste helft tegen NAC was, zo bedroevend was deze. Eerste half uur gebeurde er totaal niets, behalve die vreemde gele kaart voor Olsson. Waar was die nou voor? Hadden met 1-0 kunnen gaan rusten als Kivuvu richting aan zijn kopbal had kunnen geven.
Die vrije trap: je hoopt er wel op, maar je houdt er eigenlijk geen rekening mee, dat het nog zou kunnen lukken ook. Wel grappig dat Edgar dan al kinderwiegend richting mijn hoogzwangere echtgenote rent
Terechte overwinning, behalve die vrije trap maar snel vergeten.

Oja, en onze EHBO'ers met brancard die over het veld hobbelden, was natuurlijk ook erg vermakelijk. Vooral de terugweg, waar ze overal applaus kregen.

Leukste SMS-bericht: Tatjana, welkom in de Goffert
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_46418598
quote:
Op zondag 18 februari 2007 09:04 schreef Mark het volgende:
Het was al aan de gang toen ik keek, was tussen een wisselspeler van RKC en iemand met een oranje "wegwerker"-jas. Aanleiding heb ik dus ook gemist.
Herbert v.B., hoofdsteward hoofdtribune was er inderdaad bij betrokken. Gek voorval.
quote:
Leukste SMS-bericht: Tatjana, welkom in de Goffert
Heerlijk
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_46423038
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:18 schreef hoM3r het volgende:
Viva Barreto! Ik ben blij dat hij zo gelukkig is

En ook goed voor de ranglijst dit, we hebben nu ook zo een club ingehaald, ben ff vergeten welke, maar toch mooi.
Volgens mij ben jij best anti-vitesse
pi_46423349
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij best anti-vitesse
oh, was het vitesse? Ja ik wist dat het een club was, maar teletekst kapot he...
pi_46423390
Schijnheilige
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')