Natuurlijk ga ik niet wachten. Gelijk halen op 21 juli in de nacht nog als het aan mij ligt. Anders kan je er weer naar gaan zoeken de dag ernaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet gaat wachten tot je het boek voor je verjaardag krijgt?. Het zou mij te lang zijn.
.
Dan zul je toch nog wat maandjes daarna moeten wachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
Ja maar, ik wil em in het Nederlands lezen
www.ryanair.com en www.easyjet.comquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef parselmouth het volgende:
Haha ja, en dan gaan ik verkleed enzo
Wil jij m'n ticket betalen?
jah... en daar komen dan de luchthavenbelasting, de brandstoftoeslag en dergelijke nog bij... al met al wordt het dan een duur boekje...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:10 schreef Wouser het volgende:
kost maar 30 euro had eigenlijk verw8 dat het veel duurder zou zijn
*zucht*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jah... en daar komen dan de luchthavenbelasting, de brandstoftoeslag en dergelijke nog bij... al met al wordt het dan een duur boekje...
noujah, om de prijs op te draven natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het boek gaat 34.99 dollar kosten bij amazon.com, bij bol.com 28,50 euro. Zover ik me kan herinneren was HBP rond de 23, 24 euro. Zou deze dikker zijn, en daarom duurder?.
Maar als je die daar koopt krijg je hem toch niet meteen op 21 juliquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het boek gaat 34.99 dollar kosten bij amazon.com, bij bol.com 28,50 euro. Zover ik me kan herinneren was HBP rond de 23, 24 euro. Zou deze dikker zijn, en daarom duurder?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |