Misschien eentje uit de tijd dat Microsoft dat soort dingen nog kon maken omdat men niet zo kritisch was over hun security beleid.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
Is dat zo makkelijk? Wat voor beveiliging is da?
waar staat dat dat bij mijn systeem zo is?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:58 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Als dat op jouw systeem werkt snap jij het nut van wachtwoorden niet helemaal. Waarom wachtwoorden op gewone accounts zetten als het Administrator account volledig wachtwoordloos is??? Haal ze dan meteen allemaal weg, want die wachtwoorden zijn dan volstrekt nutteloos.
Ernstig. Ja, het is beter om mijn post te lezen met "je" in het algemeen dan op jou persoonlijk gericht. Nou ja, voor een preinstalled Windows is zoiets misschien ook lastig te veranderen. Maar daar doen ze nu hopelijk wel wat meer moeite voor in elk geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:07 schreef redboyonline het volgende:
waar staat dat dat bij mijn systeem zo is?
ik zeg gewoon dat bij de meeste mensen dat zo is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef nokwanda het volgende:
Hallo,
Niets hielp meer. Maar voor dezelfde prijs als een oplossing kon ik even goed een betere tweedehandse aanschaffen. Dat heb ik dus ook gedaan![]()
Maar ja... jij bent mijn buurman nietquote:Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik het in een kwartiertje voor je geregeld had, desnoods met de harddisk aan een andere PC gehangen.
Nope. Maar gelukkig stond er niets echt belangrijks op. Ik ben alleen een klein verslag kwijt maar ook daarvan had ik de bronnen al elders neergezet en ben ik niet echt meer dan werk van een klein uurtje kwijt.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef Byte_Me het volgende:
oh, als ie al zo oud was dan maakt het ook niet uit. heb je wel je data terug?
Check dit.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:46 schreef LintuxCx het volgende:
Child in chains, waar heb je dat gelezen, over het verwijderen van MP3's? Dat klinkt als zeer aangename innovatie...
alleen wel al mijn fok smileys op msnquote:Op zondag 4 februari 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nope. Maar gelukkig stond er niets echt belangrijks op. Ik ben alleen een klein verslag kwijt maar ook daarvan had ik de bronnen al elders neergezet en ben ik niet echt meer dan werk van een klein uurtje kwijt.
Verder had ik mijn foto's en andere zaken al lang elders ondergebracht. Juist omdat ik de ervaring heb dat je zomaar al je data kwijt kunt zijn. Heb er ooit een keer een blunder door gemaakt dus dat zal me niet nog een keer gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |