abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45964094
quote:
Op zondag 4 februari 2007 09:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
Is dat zo makkelijk? Wat voor beveiliging is da?
Misschien eentje uit de tijd dat Microsoft dat soort dingen nog kon maken omdat men niet zo kritisch was over hun security beleid.

Maar goed, het lijkt mij eigenlijk meer een gevalletje PEBKAC.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_45964141
quote:
Op zondag 4 februari 2007 09:58 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Als dat op jouw systeem werkt snap jij het nut van wachtwoorden niet helemaal. Waarom wachtwoorden op gewone accounts zetten als het Administrator account volledig wachtwoordloos is??? Haal ze dan meteen allemaal weg, want die wachtwoorden zijn dan volstrekt nutteloos.
waar staat dat dat bij mijn systeem zo is?
ik zeg gewoon dat bij de meeste mensen dat zo is.
en dan doel ik op onervaren gebruikers.

de meeste mensen die en pc kopen in de winkel gaan ook niet pc formateren
of prutsen bij acounts
en ja als je een nieuwe pc koopt dan staat administrator passwoord ook leeg.

beter lezen kan ook wel hé
  zondag 4 februari 2007 @ 10:27:22 #53
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45964356
Ik denk dat ik zo lang mogelijk Xp blijf gebruiken zolang ik PC's gebruik.

Wat ik hoor over Vista is ook niks. 1GB geheugen minimum. Automatisch deleten van
MP3's bla bla.. Moet toch niet gekker worden.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45964579
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:07 schreef redboyonline het volgende:
waar staat dat dat bij mijn systeem zo is?
ik zeg gewoon dat bij de meeste mensen dat zo is.
Ernstig. Ja, het is beter om mijn post te lezen met "je" in het algemeen dan op jou persoonlijk gericht. Nou ja, voor een preinstalled Windows is zoiets misschien ook lastig te veranderen. Maar daar doen ze nu hopelijk wel wat meer moeite voor in elk geval.

Child in chains, waar heb je dat gelezen, over het verwijderen van MP3's? Dat klinkt als zeer aangename innovatie...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_45965444
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef nokwanda het volgende:
Hallo,
Niets hielp meer. Maar voor dezelfde prijs als een oplossing kon ik even goed een betere tweedehandse aanschaffen. Dat heb ik dus ook gedaan

ik durf te wedden dat ik het in een kwartiertje voor je geregeld had, desnoods met de harddisk aan een andere PC gehangen.
pi_45965521
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik durf te wedden dat ik het in een kwartiertje voor je geregeld had, desnoods met de harddisk aan een andere PC gehangen.
Maar ja... jij bent mijn buurman niet

Maar echt... bij de ouwe was het ook echt afwachten tot ie POEF zou zeggen hoor.
Ik moest hem zo ongeveer aanzwengelen. Daarom zette ik hem ook niet vaak uit. Eenmaal aan deed ie het prima, maar de klus om hem aan te krijgen,soms.......... Was iedere keer bang dat ie helemaal niet meer aan zou gaan.
En nu krijg ik er dan een met XP. Da's ook wel zo lekker. Kon ook niet op de oude.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45966189
oh, als ie al zo oud was dan maakt het ook niet uit. heb je wel je data terug?
pi_45966467
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef Byte_Me het volgende:
oh, als ie al zo oud was dan maakt het ook niet uit. heb je wel je data terug?
Nope. Maar gelukkig stond er niets echt belangrijks op. Ik ben alleen een klein verslag kwijt maar ook daarvan had ik de bronnen al elders neergezet en ben ik niet echt meer dan werk van een klein uurtje kwijt.
Verder had ik mijn foto's en andere zaken al lang elders ondergebracht. Juist omdat ik de ervaring heb dat je zomaar al je data kwijt kunt zijn. Heb er ooit een keer een blunder door gemaakt dus dat zal me niet nog een keer gebeuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45966496
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:46 schreef LintuxCx het volgende:

Child in chains, waar heb je dat gelezen, over het verwijderen van MP3's? Dat klinkt als zeer aangename innovatie...
Check dit.
pi_45966516
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nope. Maar gelukkig stond er niets echt belangrijks op. Ik ben alleen een klein verslag kwijt maar ook daarvan had ik de bronnen al elders neergezet en ben ik niet echt meer dan werk van een klein uurtje kwijt.
Verder had ik mijn foto's en andere zaken al lang elders ondergebracht. Juist omdat ik de ervaring heb dat je zomaar al je data kwijt kunt zijn. Heb er ooit een keer een blunder door gemaakt dus dat zal me niet nog een keer gebeuren.
alleen wel al mijn fok smileys op msn
ik mis , en vooral.
Maar dat komt weer helemaal goed als ik dinsdag mijn eigen nieuwe dingetje heb. En tot dan gebruik ik ze wel alleen hier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')