quote:
laat ik het anders zeggen;quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen;
heb je die velgen gekocht zodat je zeker weet dat niemand ze zal jatten of waren ze gewoon spotgoedkoop?
Jij dat je de nederlandse taal niet beheerst ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat je geen smaak hebt druk je zeker niet onder geen stoelen en banken![]()
Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten. Daaraan ontlenen forums als deze hun bestaansrecht.quote:mijn velgen zijn badass en heb genoeg mailtjes gehad of ik ze verkopen wilde
omdat ik het prachtige velgen vind..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij dat je de nederlandse taal niet beheerst ook niet.
[..]
Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten. Daaraan ontlenen forums als deze hun bestaansrecht.
Persoonlijk snap ik dan ook zeker niet waarom je niet op één van de aanbiedingen voor verkoop in bent gegaan.
Duidelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
Over smaak en wansmaak blijkt (ondanks het gezegde) duidelijk wél te twisten.
Ik heb geen probleemquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:54 schreef Pumatje het volgende:
[..]
omdat ik het prachtige velgen vind..
snap je probleem niet?
Open dan geen topic als je geen kritiek kunt verdragen.quote:En jou mening intresseert mij ook niet dus waarom die van mij wel jou ?![]()
blijf dan lekker weg uit mijn topic
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem
Als jij het mooi vindt is het goed.
[..]
Open dan geen topic als je geen kritiek kunt verdragen.
Als je het beest niet aan kan moet je hem niet wakker maken.
en dat van het PTA -fossielquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat van het PTA -fossiel. Dan moet dit gewoon een jonge klassieker zijn
die gruwelijk verkracht wordt
waarmee heb ik hem gruwelijk verkracht als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
en dat van het PTA -fossiel. Dan moet dit gewoon een jonge klassieker zijn
die gruwelijk verkracht wordt
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:04 schreef garnage-patrick het volgende:
pumatje, 1vraagje he,....
je had paar pagina's geleden erover toen je op je steelies reed omdat je banden voor op waren, en je iets met je velgen ging doen![]()
wat was je van plan / ben je van plan?
Die Slopelvelgjes, als je die laat verbreden naar pak em beet 10/11J Zou pas echt gruwelijk staan ouwequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik wilde ze schuren, rand polijsten.. opnieuw laten spuiten.
maar ik denk dat ik op den duur voor andere velgen ga.. met diepere wangen![]()
ook zwart.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die Slopelvelgjes, als je die laat verbreden naar pak em beet 10/11J Zou pas echt gruwelijk staan ouwe![]()
Die Orginele opel velgjes onder hun sport variant.. volgens mij de GLS (niet de GSI)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
slopelvelgjes :p ?
je bedoelt standaardwieltjes ?
kan je op 2 handen tellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:53 schreef Pumatje het volgende:
ja als jij ze vinden kan :p
dacht aan Rota's ofzo.. maarja..
dat komt allemaal na de zomer pas..
was er maar een Rwd honda..
Die zijn ook niet te vinden en te betalen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef Pumatje het volgende:
ja, ik maakte mijn zin niet goed af.
die te vinden en te betalen is![]()
zo'n samenstelling als een Mr2 bijvoorbeeld.. zoiets in die prijsklasse.. Maar dan van Honda zou fijn zijn.
Maarre ik heb nog nooit een Civic hatch gezien met een V8 en RWD , zelfde voor de CRX ...
ja hequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef skiczukie het volgende:
Vet. Goed topic zeg, maar één opmerking; die velgen zijn echt te lelijk voor woorden.
Civic Shuttle 4WDquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kan je op 2 handen tellen![]()
(excl. de S serie en de NSX)
Er bestaat wel een:
Civic Coupe V6 RWD,
Prelude V8 RWD,
Del Sol 4WD
CRX 4/2WD
Civic Hatch V8 RWD (Civette)
Integra H22a RWD
Delsol H22a RWD
etc.. etc..
Dus waarom jij niet?
Ik had het over conversiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Civic Shuttle 4WD
Honda Legend RWD (dacht ik)
Dit soort topics hebben niet mijn primaire interesse.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:58 schreef Pumatje het volgende:
intressant alexx?
Post de link eens dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef Pumatje het volgende:
verkocht, MR2 gekocht.. ondergaat een wat meer uitvoerig onderhoud en projectfase.
wil hem ook op fok graag posten, maar kan niet kopieren van de originele site, krijg de plaatjes dan niet mee...
Shuttles zijn 4WD geleverd vriendquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Civic Shuttle 4WD
Honda Legend RWD (dacht ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |