Die Orginele opel velgjes onder hun sport variant.. volgens mij de GLS (niet de GSI)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
slopelvelgjes :p ?
je bedoelt standaardwieltjes ?
kan je op 2 handen tellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:53 schreef Pumatje het volgende:
ja als jij ze vinden kan :p
dacht aan Rota's ofzo.. maarja..
dat komt allemaal na de zomer pas..
was er maar een Rwd honda..
Die zijn ook niet te vinden en te betalen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef Pumatje het volgende:
ja, ik maakte mijn zin niet goed af.
die te vinden en te betalen is![]()
zo'n samenstelling als een Mr2 bijvoorbeeld.. zoiets in die prijsklasse.. Maar dan van Honda zou fijn zijn.
Maarre ik heb nog nooit een Civic hatch gezien met een V8 en RWD , zelfde voor de CRX ...
ja hequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef skiczukie het volgende:
Vet. Goed topic zeg, maar één opmerking; die velgen zijn echt te lelijk voor woorden.
Civic Shuttle 4WDquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kan je op 2 handen tellen![]()
(excl. de S serie en de NSX)
Er bestaat wel een:
Civic Coupe V6 RWD,
Prelude V8 RWD,
Del Sol 4WD
CRX 4/2WD
Civic Hatch V8 RWD (Civette)
Integra H22a RWD
Delsol H22a RWD
etc.. etc..
Dus waarom jij niet?
Ik had het over conversiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Civic Shuttle 4WD
Honda Legend RWD (dacht ik)
Dit soort topics hebben niet mijn primaire interesse.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:58 schreef Pumatje het volgende:
intressant alexx?
Post de link eens dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef Pumatje het volgende:
verkocht, MR2 gekocht.. ondergaat een wat meer uitvoerig onderhoud en projectfase.
wil hem ook op fok graag posten, maar kan niet kopieren van de originele site, krijg de plaatjes dan niet mee...
Shuttles zijn 4WD geleverd vriendquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Civic Shuttle 4WD
Honda Legend RWD (dacht ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |