ow dan heb ik nog 10 jaarquote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Koop er maar een als de inkomsten van je band hoog zijn en je een unpluggedalbum gaat maken.
speel je eigenlijk in een band ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Na mijn eerste 1000 euro stuur ik je een Blokker-gitaar.
fatsoenlijk spelen kon je toch al nietquote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb sinds zaterdag ochtend net 1 uurtje geslapen, en ik kan niks meer fatsoenlijk spelen,
gek he..
Lastig te benoemen, beetje progressieve standaard rock met tinten van andere stromingen als jazz ende blues.quote:
De standaard is nog niet gezet, zeg maar.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Lastig te benoemen, beetje progressieve standaard rock met tinten van andere stromingen als jazz ende blues.
Ik wou em niet inkoppenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef Maaark het volgende:
[..]
fatsoenlijk spelen kon je toch al niet
ben benieuwdquote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Lastig te benoemen, beetje progressieve standaard rock met tinten van andere stromingen als jazz ende blues.
Neuh, ik speel voornamelijk akoestisch ook. Ik vind het fijner, al die effecten vind ik niet zo nodig. Ik heb nu een Ibanez akoestische gitaar van rond de 130 euro, een Les Paul van 70 euro en een Squier Fat Strat van 200 euro ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Ik ben zeker de enige die ook werkelijk akoustisch speelt.![]()
Het ruwe begin met bier drinken en filosoferen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wou em niet inkoppen![]()
[..]
ben benieuwd
en wat is het "vormingsproces" ? nog niet alle leden bij elkaar ? of geowon net begonnen pas ?
Nee ik zou het als een vlek op m'n ego beschouwen al zou ik zulke makkelijke inkoppers gebruiken om m'n ego te strelenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik dacht al... ff invallen voor Dribbel_. Heb je je dag niet?
...klootzakquote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik zou het als een vlek op m'n ego beschouwen al zou ik zulke makkelijke inkoppers gebruiken om m'n ego te strelen![]()
weltrustequote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
-Ik heb zin om te gitaren
-Maar dat heb ik de hele dag al gedaan
-En daarom heb ik geen zin meer
-punt 1 is tegenstrijdig met punt 3
-tot zover mijn 4 punten voor deze avond
-5 6
Dan leen ik je zoon ook eens een keer voor klote solo'squote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Klaasvaker het volgende:
Wie van jullie speelt in een band?
Wie van jullie noemt zich er ook zanger bij?
Wie componeert ook zelf?
Nu maar hopen dat mijn zoon me nog wat tijd laat om nog lekker demootjes te maken thuis. Hij heeft mooie lange slanke vingertjes. Wie weet , gaan die ooit rapper dan zijn papa durft te dromen over (bas?gitaar)hals en/of klavier. Dan laat ik hem die moeilijke solo's inspelen.
Ja ben wel blij met m'n floyd, perfect ding ontstemt gewoon absoluut nietquote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef Klaasvaker het volgende:
Ja, Floyds zijn lastig af te stellen. Heb een Ibanez RG 550 gehad, maar weer verkocht. Werd er gek van. Zou wel eens zo'n Wilkinson VS100 tremolo willen proberen. Dat ding ziet er zo strak uit. Vraag me af of die nu echt veel beter is dan de tremolo op mijn Am. Strat. Zo'n tremolo zou dan op mijn scheurgitaar komen. Let wel, scheuren is geen shredden.
Fast Fret vind ik ook een topgoedje. Mijn bassist gebruikt het nu ook.
ik heb fruittoffeesquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef Zyggie het volgende:
Jouw whiskey dolt mijn 6 year single barrel straight bourbon whiskey.
Die zijn heel verslavend heb ik van bronnen vernomen.quote:
Ja, ze zijn nu ook opquote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die zijn heel verslavend heb ik van bronnen vernomen.
Ik speel nu met een setje 11 van ernie ball, heb liever wat dikkere snaren, hoewel ik eigenlijk nog steeds in de orientatiefase zit.
Kotsen en opnieuw opeten is inderdaad een optie.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu ook op
speelt het nou veel zwaarder van .10 naar .11 ?
Ja ik speel ook altijd in normale stemmingquote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Kotsen en opnieuw opeten is inderdaad een optie.
Het speelt niet heel veel zwaarder naar mijn gevoel, maar verschil merk je zeker. Ik heb trouwens standaarstemming, niet gedropt, en ik moet bekennen dat toen ik de snaren een halve toon omlaag zette; het wel iets relaxter vond spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |