-Menn0-Gitarist.nl zou jij me kunnen toevoegen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:03 schreef Falcon4ever het volgende:
-Menn0-: zou ik misschien als vaste klant in de openingspost mogen worden opgenomen![]()
*edit avatar ff geupdate
Als ik zeg dat je nu semi-acoustisch in één stap meeneemt maak ik het vast weer te moeilijk he?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef Blivox het volgende:
Akoestisch is toch zo heul moeilijk, met dikke snaren en brede hals enzo? Met van dat hout en een gat erin?
Wat is mijn plaatje toch fucking lelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef Litpho het volgende:
Ik heb jullie twee er nu met de hand even ingezet (en krijg vermoedelijk op mijn lazer van de twee man die er nu buiten vallen)
Keimoeilijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je nu semi-acoustisch in één stap meeneemt maak ik het vast weer te moeilijk he?.
merciquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef Litpho het volgende:
Ik heb jullie twee er nu met de hand even ingezet (en krijg vermoedelijk op mijn lazer van de twee man die er nu buiten vallen)
Je hebt geluk, binnenkort zijn mijn tentamens klaar en dan begin ik met het einde van Slowhand.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Too Loud For Granny has 7 friends.
Ik wou wel vrienden worden met Lindy, tot ik deze foto zag:quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Too Loud For Granny has 7 friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |