Mee eens, ze was ook hoogst verbaasd! Eruit?? Moi??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
Gelukkig is Nnenna eruit! Was eerst één van mn favo?s, maar het arrogedrag met Jade werd iets té! Jammer dat Jade nu nog mooiere foto?s dan andere meiden maakt, want van mij had ze er allang uitgemogen!
Google op antm cycle 6 episode list en ga naar de wikipedia link (sluit verder je ogen voor de zoekresultaten). Daar staat, bovenaan de pagina, een lijst met afleveringen. Scroll niet door naar beneden en hou het daar bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan iemand dan tenminste vertellen wáár ik achter de naam van de aflevering van vorige week kan komen
Ah, mijn dank is grootquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Google op antm cycle 6 episode list en ga naar de wikipedia link (sluit verder je ogen voor de zoekresultaten). Daar staat, bovenaan de pagina, een lijst met afleveringen. Scroll niet door naar beneden en hou het daar bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.12 The Girl Who Walked Through the Ancient City
Afl.: 'The Girl Who is Going to the Moon' is geen elimiatieaflevering, maar een soort compilatie van momenten. Ik weet niet of ze die volgende week alleen gaan uitzenden of dat ze een dubbelaflevering doen met de volgende échte aflevering.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Furonda's oogopslag wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Re het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |