FOK! lag er gisteren uit, dus ik denk daarom!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:43 schreef zoeperzazke het volgende:
jeutje, wat is het stil in dit topic!!! Maar 1 hele post na de aflevering... wat is er aan de hand???
Het was best een aardige aflevering, maar niet mn favoriet... vond het wel een giller dat de vriend van Nnenna langs kwam
Komt omdat er zo gezeken wordt hier, excusez le mot.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:43 schreef zoeperzazke het volgende:
jeutje, wat is het stil in dit topic!!! Maar 1 hele post na de aflevering... wat is er aan de hand???
Het was best een aardige aflevering, maar niet mn favoriet... vond het wel een giller dat de vriend van Nnenna langs kwam
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
Dat gezeur blijf je houden, weet ik uit eigen ervaring.
Gewoon dat spoilergedoe terugdraaien, cinnamongirl. Op de oude voet doorgaan. Zo is het altijd geweest en het is nonsens om dat nu voor een paar zeikerds anders te doen zodat het merendeel van de posters geen zin meer in dit topic heeft.
Zonde.
En je wéét dat ook ik dikke tieten heb!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
Dat gezeur blijf je houden, weet ik uit eigen ervaring.
Gewoon dat spoilergedoe terugdraaien, cinnamongirl. Op de oude voet doorgaan. Zo is het altijd geweest en het is nonsens om dat nu voor een paar zeikerds anders te doen zodat het merendeel van de posters geen zin meer in dit topic heeft.
Zonde.
Twigs wou d'r houden, helaas is haar stem blijkbaar niet doorslaggevend. En ik dacht dat die gast zo dol op d'r was, dat lekkere ding, hoe heet-ie nou?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:52 schreef Re het volgende:
wat ik suf vond was dat bij de vorige shoot Brooke zowat de hemel werd ingeprezen en nu met smoesje weer het riet in werd gestuurd, maar goed, die kop van Jade was leuk
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je wéét dat ook ik dikke tieten heb!
![]()
ja wanneer kom je ze weer es op mijn bar leggen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je wéét dat ook ik dikke tieten heb!
![]()
Nigel Barker, noted fashion photographer?quote:
*check*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nigel Barker, noted fashion photographer?
quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef Jerruh het volgende:
stiekem vind ik het toch jammer dat Brooke eruit is, ze had wel iets cuterigs! en grote tieten!
Mag kussen ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Torio het volgende:
De foto's van volgende week. En nee, niet achter een link. Als ik nu fout bezig ben, ban me maar ofzo![]()
Ik sta achter je hoor, check mijn eerdere commentaren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Torio het volgende:
De foto's van volgende week. En nee, niet achter een link. Als ik nu fout bezig ben, ban me maar ofzo![]()
piccas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |