het lijkt trouwens alsof haar borsten heel laag zitten op de fotoquote:
Is dit geen dikke vette spoiler of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef Torio het volgende:
[..]
wil je zeggen dat dit lelijk is?![]()
![]()
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:42 schreef Jerruh het volgende:
het leukste stukje van afgelopen aflevering was trouwens het moment dat Jade die "question" ronde ging doen en naderhand: "I didn't understand the concept of the gay, so I was like Whut? (pling) whut? (pling) whut? (pling).
ja, je bent gek, want dat is een foto van de afgelopen uitzendingquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Is dit geen dikke vette spoiler of ben ik nou gek?
DUHquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef Torio het volgende:
[..]
ja, je bent gek, want dat is een foto van de afgelopen uitzending
Dat is inderdaad het volgende programma, en lijkt me ook best een tof programma maar kan het nergens vindenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:04 schreef Marty het volgende:
Nee, dat is volgens mij gewoon reclame voor een programma dat daarna komt.
Er staat "Stay tuned" en "coming up".
Inderdaad... ik ben er ook wel benieuwd naar. Ik heb wel eens "hoe het nu met ze gaat" gezien in de tyrashow. Die waren op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het volgende programma, en lijkt me ook best een tof programma maar kan het nergens vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:
over foto's:owja, reacties op fotos hoeven niet in spoilers graag. :0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind sara trouwens op die foto enorm sexy kijken.
put
your
clothes
on!
Die uitzendingen vond ik eigenlijk nog iets te snel na afloop van de serie, zou wel eens willen zien zoiets als... the year after...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Inderdaad... ik ben er ook wel benieuwd naar. Ik heb wel eens "hoe het nu met ze gaat" gezien in de tyrashow. Die waren op zich wel leuk.
Ja ik vind het ook een hele leuke foto van Sara. Ze kijkt ook lekker eigenwijs en haar grote lippen vallen niet zo mega op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja, reacties op fotos hoeven niet in spoilers graag. :0.
Ik vind sara trouwens op die foto enorm sexy kijken.
Hij heeft een beetje te veel onder de zonnebank gelegenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef Dana85 het volgende:
Wat is Nigel Barker toch een lekker hapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |