Rotterdam (zoiets zei ze vanavond en passant tegen NL)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Komt Patricia uit Amsterdam of Almere ?![]()
Die kan je overal bestellen volgens mij. En ze komt daar vandaan, wat jij horen wilt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Gigageil het volgende:
Komt Patricia uit Amsterdam of Almere ?![]()
Barendrecht woont ze toch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rotterdam (zoiets zei ze vanavond en passant tegen NL)
Oh jammer, anders was ik haar kapsalon gaan zoeken.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rotterdam (zoiets zei ze vanavond en passant tegen NL)
Dan heeft ze in R'dam dr kapsalon?quote:
tuurlijk wel, en haar verjaardag zal ook wel groots gevierd worden, met Patricia erbij.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef tipsch het volgende:
err Natasia krijgt echt niet wekelijks een kapper op bezoek. toch DGK_REDACTIE?
Nee eerst word de verjaardag van Natasia geregeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoop dat Huub de komende nacht weer iets in petto heeft.
En Patty Brard, kijken wie de meeste decibels kan maken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en haar verjaardag zal ook wel groots gevierd worden, met Patricia erbij.
Hoezo wat ik horen wil? Gaan we bijdehand doen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kan je overal bestellen volgens mij. En ze komt daar vandaan, wat jij horen wilt.
en chayenne mag een liedje komen zingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en haar verjaardag zal ook wel groots gevierd worden, met Patricia erbij.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef CARLAK het volgende:
Waarom kan ik geen smylies plaatsen? Hoe doe ik dat?
Een uurtje toch maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef Scrupules het volgende:
[..]
en chayenne mag een liedje komen zingen
surpise surprise![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |