laat me raden... jij vindt stipjes leuk?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina's ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
[afbeelding]
Hier een paar schoenen van mij![]()
Tof hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb deze besteld
Foto's geleend van Parselmouth
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom heb ook wel een stel ox'en gezien (op internet) die mij tof lijken, maar nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
In de coach in Zwolle... 80 euro maar ik krijg 10% korting omdat ik student ben.
Heb op dit moment geen goeie camera...als ik daar beschikking over heb dan post ik hem opnieuw.
Volgens mij is deze schoen ook bijna nergens meer te vinden. Zelfs op google niet
(iig niet in deze kleur)
oefenenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tof hoor
Alleen jammer dat ik niet op pumps kan lopen
I love you.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina's ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
[afbeelding]
Hier een paar schoenen van mij![]()
Nee inderdaad, het zijn echt heel mooie schoentjes. Ik heb ze toen gekocht.... en nooit weer gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Daarom heb ook wel een stel ox'en gezien (op internet) die mij tof lijken, maar nog niet tegengekomen.
ik kan alleen die rode zien maarquote:Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Lollifant het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes!![]()
Witte pumps:
[afbeelding]
Rode pumps:
[afbeelding]
Rest van de schoentjes die ik deze maand heb gekocht:
[afbeelding]
Ik kom de zomer wel door!![]()
Hee jij ook hierquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb deze besteld
Foto's geleend van Parselmouth
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi!quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[afbeelding]
In een zomerstemming gekocht op internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |